شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
شبکه اجتماعی

صفحه اینستاگرام Khamenei.ir با انتشار ویدیویی از قول رهبرمعظم انقلاب در اینستاگرام نوشت: وقتی مسأله جان‌دادن مطرح باشد، همین جوانان حزب‌اللهی هستند که با همه وجود و اخلاص به میدان می‌آیند.
حسام‌الدین آشنا در تويیتر: کاش فقط یک درد داشتیم. حوادث امروز حاصل بی‌تدبیری دیروز همه است. نه از مسئولیت فرار کنیم و نه به تأسف اکتفا کنیم: کمیته ملی ایمن
محسن رضایی در تويیتر: مقصر حادثه پلاسکو را پیدا کنیم؛ بدون ملاحظه و نگاه سیاسی. فرافکنی و پیشداوری پشیمانی در پی دارد. انضباط ضعیف و بی‌نظمی مزمن، آن هم با وجود دستگاه‌های نظارتی بسیار... حلقه گمشده مدیریت کشور انضباط و نظارت کارآمد است.
رحمت‌الله حافظی در تويیتر: از محل 2درصد عوارض ایمنی ساختمان‌ها 54‌میلیارد تومان کسب شده ولی 21‌میلیارد و پانصد‌میلیون تومان به آتش‌نشانی پرداخت شده است.
عبدالرضا داوری در تويیتر: طبق قوانین موجود، ایمن‌سازی ساختمان پلاسکو بر عهده بنیاد مستضعفان (مالک) و نظارت بر ایمنی آن بر عهده شهرداری تهران بوده است.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در اینستاگرام: فقط این پلاسکو نبود که در آتش می‌سوخت، بلکه جگر همه مردم ایران و نیز همزمان در حال سوختن بود و شاید تا ابد بسوزد و هیچ‌گاه زخمش التیام نبیند!


تعداد بازدید :  119