شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
خارج از گود‌

قرارداد ناظم‌الشریعه امضا شد| پس از مدت‌ها انتظار نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم‌ملی فوتسال روز گذشته برگزار و قرارداد ناظم‌الشریعه به‌عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال امضا و تحویل شد. در این نشست مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: «تیم ملی فوتسال از حمایت صد‌درصد بنده و هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برخوردار است و امیدوارم شما با درک شرایط موجود و جایگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش این رشته را توسعه دهید. در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ای با فوتسالی‌ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام‌جهانی 2020 انجام می‌دهیم.»
9 دوپینگی جدید در ورزش ایران| دکتر غلامرضا نوروزی با بیان این‌که نمونه A یک فوتسالیست نیز مثبت اعلام شده و پرونده او درحال طی کردن روال قانونی است، اسامی و میزان محرومیت 9 ورزشکار دوپینگی را اعلام کرد. بر این اساس ریحانی خاتونی (دوچرخه سواری)، سعید نظام آباد (هندبال)، امیرحسین محمد ملکی (کبدی)، علیرضا حقی(دوچرخه‌سواری)حمید ابراهیمی نژاد (مربی دوومیدانی)، پوریا احمدی (مربی دوومیدانی)، علی کیادلیری(وزنه‌برداری)، مهدی نبی‌الهی(وزنه‌برداری) و مصطفی افضلی(ورزش‌های جانبازان و معلولین) از فعالیت‌های ورزشی محروم شدند.
بیماری قلبی برای حسین فرکی|  غیبت یکروزه حسین فرکی در تمرینات تیم سایپا شایعه برکناری بی‌سروصدای او را ایجاد کرد اما بعدا مشخص شد فرکی به دلیل مشکل قلبی در تمرین حاضر نشده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا دراین‌باره عنوان کرد: «خدا نکند آدم مریض شود! حسین فرکی به دلیل بیماری قلبی که داشت روز پنجشنبه در تمرین حاضر نشد و به بیمارستان رفته بود. او بعد از بازی با ذوب‌آهن هم فشارش بالا رفته بود و آمپول زد. باید دعا کنیم مشکلی برای کسی پیش نیاید.»
گزینه‌های والیبال در راه تهران|  ایگور کولاکویچ، یکی از نامزدهای سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران یکشنبه دهم بهمن به ایران می‌آید. این مربی متولد مونته نگرو دومین گزینه هدایت ملی‌پوشان والیبال ایران است. رادوسکین استویچف که به گفته محمدرضا داورزنی گزینه اول نشستن بر روی نیمکت تیم‌ملی والیبال ایران است امروز به تهران می‌آید. این مربی بلغارستانی لیگ برتر والیبال ایران را از نزدیک نگاه می‌کند و مذاکرات خود را با فدراسیون والیبال در ایران ادامه‌ می‌دهد. به احتمال فراوان یکی از این دو گزینه سرمربیگری تیم‌ملی والیبال ایران را برعهده می‌گیرند.


تعداد بازدید :  138