شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
سرمربی پرسپولیس به یک ایستگاه آتش‌نشانی رفت
برانکو: فاجعه‌ای بزرگتر از این نیست

شهروند| برانکو ایوانکوویچ چند روز پیش درباره فاجعه ساختمان پلاسکو و حاثه غم‌انگیزی که برای تعدادی از آتش‌نشان‌های قهرمان رخ داد پیام تسلیت داد و با مردم ایران و خانواده‌‌های آسیب‌دیدگان و کشته‌شدگان این اتفاق تلخ ابراز همدردی کرد. برانکو دیروز هم تصمیم گرفت به یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی سر بزند و با اهدای گل مانند بسیاری دیگر از مردم یاد آتش‌نشان‌ها را زنده نگه دارد.
برانکو:   آتش‌نشان‌ها قهرمان واقعی هستند
سرمربی پرسپولیس که به همراه دستیاران خود به یکی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی مراجعه کرده بود درباره اتفاقات رخ داده در ساختمان پلاسکو هم صحبت کرد و و از قهرمان‌ بودن آتش‌نشان‌ها حرف زد و گفت: «فاجعه‌ای بزرگتر از این نیست. این افراد زندگی خود را برای همکاران و همشهریانشان دادند و شهید شدند. آنها به معنای واقعی قهرمان قهرمان هستند. بزرگترین غم برای خانواده و همکارانشان هست و مجددا این اتفاق را تسلیت می‌گویم و امیدوارم هیچ‌وقت دیگر چنین حادثه‌ای تکرار نشود. می‌دانیم که این افراد شغل خطیری دارند که همواره در معرض خطر هستند و البته که خود آنها این موضوع را بهتر می‌دانند. من از طرف خانواده پرسپولیس تسلیت می‌گویم و اعلام می‌کنم هر کمکی از طرف ما بر بیاید انجام می‌دهیم». برانکو همچنین در جریان گفت‌وگو با یکی از آتش‌نشان‌ها گفت:   «شغل شما پر از عشق است و همه‌تان با عشق کارتان را انجام می‌دهید که بسیار باارزش است».
ناراحتی‌ام بیشتر شد
محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس هم درباره این اتفاق تلخ افزود: «این اتفاق را به خانواده این افراد تسلیت می‌گویم. ما در غم آنها شریک هستیم. از این موضوع بسیار ناراحتیم و زمانی که فیلم این واقعه را مشاهده کردیم، ناراحتی ما بیشتر شد. این ساختمان باید چندین‌سال پیش خراب یا ایمن‌سازی می‌شد اما این کار انجام نشد تا این اتفاق برای آتش‌نشانان رخ دهد».

 


تعداد بازدید :  106