شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
با حکم مهدی تاج صورت گرفت؛
شهابی، مدیرروابط‌عمومی جدید فدراسیون فوتبال

شهروند|  پس از چند که روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای رسانه‌ها نمی‌توانست شرایط مطلوبی را برای رسانه‌ها به وجود بیاورد، سرانجام مهدی تاج تغییراتی را در دپارتمان روابط عمومی ایجاد کرد. بر این اساس اژدر شهابی که سوابق فراوانی در امر رسانه دارد، به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی فدراسیون فوتبال منصوب شد.
حکم رئیس فدراسیون
مهدی تاج، روز گذشته پس از انتصاب اژدر شهابی حکم مدیرروابط عمومی جدید فدراسیون فوتبال را با این متن صادر کرد: «با عنایت به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به سمت رئیس دپارتمان روابط عمومی منصوب می‌شوید؛ امید است با تلاش مستمر جنابعالی و دیگر همکاران در راستای مسئولیت این دپارتمان، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون فوتبال باشیم. موفقیت و بهروزی روز افزونتان را در انجام وظایف مهمی که برعهده دارید، از خداوند منان مسالت دارم.»
سوابق
شهابی پیش از آن‌که مدیرروابط عمومی فدراسیون فوتبال شود، ریاست مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان،‌ مشاور رسانه‌ای وزیر ورزش، رئیس کمیته روابط عمومی و مدیا آفیسر تیم‌ملی فوتبال در جام ملت‌های 1996 مالزی، ریاست روابط بین‌الملل سازمان تربیت‌بدنی و قائم‌مقام وزارت آموزش و پرورش را در کارنامه دارد.


تعداد بازدید :  172