شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
ورزش جهان

بازگشت رونالدینیو به بارسلونا| درحالی‌که رونالدینیو به ادامه فوتبالش فکر می‌کند و از باشگاه‌هایی مثل ناسیونال مونته ویدیو و کوریتیبا برزیل هم پیشنهاد دارد، بارسلونا در فکر بازگرداندن فوق ستاره سابق خود در پست‌های مدیریتی به این باشگاه است. کاتالان‌ها با اطرافیان رونالدینیو تماس گرفته‌اند و به این بازیکن پیشنهاد داده‌اند تا سفیر جهانی این باشگاه شود. او همچنین می‌تواند به تیم اسطوره‌های بارسلونا ملحق شود. بارتومئو و رونالدینیو صحبت‌‌های اولیه را انجام داده‌اند و احتمال بازگشت فوق ستاره برزیلی به بارسلونا زیاد است.
جنجال بر سر پرتاب آب دهان توسط راموس| یاگو آسپاس، مهاجم تیم سلتاویگو پرتاب آب دهان از سوی سرخیو راموس را در جریان دیدار رفت مرحله یک‌چهارم نهایی کوپادل‌ری کم‌اهمیت جلوه داد. در جریان پیروزی 2 بر یک سلتا مقابل رئال‌مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، این دو ملی‌پوش اسپانیایی در چند صحنه با هم درگیر شدند و حالا رسانه‌‌ها مدعی‌ شده‌اند راموس به سمت آسپاس، زننده گل اول و سازنده گل دوم سلتا، آب دهان پرت کرده است. با این‌حال، آسپاس در مصاحبه‌ای گفت: «من متوجه نشدم و اهمیتی ندارد. تنها زمانی که یک نفر ویدیوی صحنه را برای من فرستاد، دیدم. چنین اتفاقاتی در طول بازی بارها رخ می‌دهد.»
تمدید قرارداد یک‌ساله آگوئرو با منچسترسیتی|‌ تا چند روز پیش ابهامات بسیار زیادی درباره ادامه حضور آگوئرو در منچستر سیتی در رسانه‌های ورزشی انگلیس و جهان وجود داشت. با این حال بعد از جلسه‌ای که مدیر برنامه‌های این مهاجم آرژانتینی با سران باشگاه سیتی برگزار کرد،‌ قرارداد این بازیکن به مدت یک سال دیگر هم تمدید شد. گواردیولا هم اعلام کرده که آگوئرو می‌تواند در کنار خسوس در خط حمله منچسترسیتی عملکرد درخشانی مثل گذشته داشته باشد. آگوئرو این فصل چندین‌بار با  محرومیت از جانب اتحادیه روبه‌رو شد و عملا یک‌سوم بازی‌های سیتی را از دست داده است.


تعداد بازدید :  108