شماره ۱۰۴۵ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
آنسوی مرز

تصمیم عجیب درباره انصاری‌فرد
سایت رادیو ورزش یونان که از معتبرترین رسانه‌های ورزشی این کشور است، ادعایی عجیب درباره کریم انصاری فرد مطرح کرده است. انصاری‌فرد که با پافشاری زیاد باشگاه المپیاکوس از پانیونیوس جدا شد هنوز فرصت بازی در این تیم را به‌دست نیاورده است. رادیو ورزش یونان در این‌باره نوشته است: «بنتو انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم سوم تیمش پس از ایدیه و کاردوزو می‌داند و هنوز فرصت بازی به او نرسیده است، بنابراین احتمال انتقال قرضی انصاری‌فرد به تیمی دیگر از سوی باشگاه المپیاکوس وجود دارد.»

شکست تیم محمدی در بازی دوستانه
تیم ترک گروژنی با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی خود در نخستین بازی تدارکاتی اردوی ترکیه شکست سنگینی را متحمل شد. ترک گروژنی در محل برپایی اردوی آماده‌سازی خود در ترکیه برابر تیم لخیا لهستان قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 3 شکست خورد. میلاد محمدی، ملی‌پوش ایرانی از آغاز نیمه دوم در ترکیب تیم ترک گروژنی به میدان رفت.

درخشش طیبی در قزاقستان
تیم فوتسال غیرت قزاقستان با گلزنی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل میزبانش به برتری رسید. تیم فوتسال غیرت که حسین طیبی ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، در مسابقات لیگ برتر قزاقستان موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل تیم آیت به برتری برسد. طیبی در این دیدار گل اول تیمش را به ثمر رساند و بازی بسیار خوبی را نیز به نمایش گذاشت.

 


تعداد بازدید :  100