شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

تجهیز نسخه جدید ویندوز 10 به کتابفروشی
فارس| مایکروسافت درحال اعمال تغییراتی در فروشگاه آنلاین ویندوز 10 موسوم به ویندوز استور است که خرید کتاب را هم از طریق آن ممکن می‌کند. پیش از این خرید برنامه‌های نرم‌افزاری، بازی، فیلم سینمایی و برنامه‌های تلویزیونی ازاین طریق ممکن بود و حالا مایکروسافت با فروش کتاب در ویندوز استور می‌خواهد با آمازون و دیگر کتابفروشی‌های آنلاین رقابت کند.

بازنشستگی نسخه فعلی گوگل پلاس
 فارس| شرکت گوگل اعلام کرد: نسخه فعلی شبکه اجتماعی خود موسوم به گوگل پلاس را از تاریخ 24 ژانویه بازنشسته خواهد کرد و رابط کاربری جدید و جذابی برای آن طراحی خواهد کرد. گوگل یک‌بار هم این سرویس را در ‌سال 2015 بازطراحی کرد و برخی قابلیت‌های ارتباطی و مجموعه‌های تازه را به آن اضافه کرد، اما از آن زمان تا به‌حال تغییر عمده‌ای در گوگل پلاس ایجاد نشده است. گوگل پلاس در رقابت با دیگر شبکه‌های اجتماعی موفق چندان مورد توجه نبوده و کاربران زیادی هم ندارد، ولی گوگل اصرار دارد تا به هر نحو ممکن بر تعداد این کاربران بیفزاید.

باتری عامل آتش‌سوزی گلکسی نوت 7
 ایسنا| تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش‌گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این آتش‌سوزی بوده و نه مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری. بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند درجهان همان‌طور که خود را برای عرضه گلکسی  S۸، یکی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، در نیمه اول‌ سال آماده می‌کند، به دنبال راهی برای پشت سر قراردادن یکی از بزرگترین شکست‌های ایمنی محصول در تاریخ تکنولوژی است. تحلیلگران معتقدند؛ اگر سامسونگ می‌خواهد اعتماد مجدد مصرف‌کنندگان خود را به دست آورد، باید یک توضیح قانع‌کننده درباره اشتباهاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمده بود، ارایه دهد.


تعداد بازدید :  270