شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

سپهرزاد مربی جدید احسان حدادی| حدود دو هفته پیش احسان حدادی اعلام کرد در نظر دارد با‌هادی سپهرزاد تمرین و او را به‌عنوان مربی خود انتخاب کند. بر این اساس او حدود دو ماه به صورت آزمایشی با سپهرزاد تمرین و بعد از رضایت هر دو طرف، سپهرزاد قرارداد رسمی مربی‌گری خود را با فدراسیون امضا کرد. برنامه اصلی و بلندمدت حدادی بازی‌های آسیایی جاکارتا اندونزی است.
تکذیب عدم حضور ژاوی در تهران| ژاوی هرناندز، ستاره سابق باشگاه بارسلونا و بازیکن فعلی تیم السد قطر روز 17 بهمن‌ماه به همراه این تیم به ایران می‌‌آید تا در تک بازی پلی‌‌آف برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان مقابل استقلال بازی کند. اين اتفاق در حالي افتاده است كه خيلي‌ها پیش از اين گفته بودند او بنا به دلايلي به تهران نمي‌آيد و السد را در اين سفر همراهي نخواهد كرد اما براساس آخرين اخبار به دست آمده ژاوي هم همراه با كاروان اين تيم به تهران مي‌‌آيد و اگر اين اتفاق بيفتد مقابل استقلالي‌ها به ميدان خواهد رفت. طبق آمار به دست آمده، السدي‌ها روز بازي و بلافاصله پس از اينكه مقابل استقلال قرار گرفتند، تهران را به مقصد قطر ترك مي‌كنند.
والیبالیست ایتالیایی قید ایران را زد| دراگان تراویسا، ‌والیبالیست ایتالیایی که مدتی در تیم شهرداری ارومیه بازی کرد، به دلیل مشکلات مالی این تیم را ترک کرده و ظاهرا دیگر قصد بازگشت به ایران را هم ندارد. تراویسا دراین‌باره گفت: «هنوز باشگاه شهرداری ارومیه هیچ پرداختی به ما نداشته و به همین دلیل من و پدرم به ایران برنمی‌گردیم و از طریق فدراسیون جهانی والیبال پیگیری لازم را انجام می‌دهیم. من فقط یک ماه حقوق گرفتم، به همین دلیل و با این شرایط برای این تیم بازی نمی‌کنم.»
حذف چونبوک موتورز از لیگ قهرمانان آسیا| کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که تیم چونبوک موتورز کره جنوبی به خاطر تبانی و  دخالت در تعیین نتایج چند بازی در لیگ کره، از  حضور در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشت. چونبوک موفق شده بود در دوره قبل با پیروزی مقابل العین امارات قهرمان آسیا شود. بر همین اساس باشگاه های «ججو یونایتد» و «اولسان هیوندای» به ترتیب به عنوان تیم های سوم و چهارم، نماینده کره جنوبی در لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.


تعداد بازدید :  201