شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
پیروزی سپاهان و گسترش‌فولاد در روز پایانی هفته هفدهم لیگ برتر
پرسپولیس، صدرنشین مقتدر

شهروند| رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر روز گذشته با 5 مسابقه دیگر پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقه پرسپولیس 3 بر صفر فولاد را شکست دهد و با 4 امتیاز اختلاف نسبت به تراکتورسازی در صدرجدول ایستاد.
تثبیت صدرنشینی
در مسابقه‌ای که به دلیل حواشی ایجاد شده میان هواداران با دقایقی تأخیر آغاز شد،‌پرسپولیس خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 2 مسابقه روی اشتباه بازیکنان فولاد و گل‌به خودی که عبدالله کرمی زد، پرسپولیس یک بر صفر پیش افتاد. بعد از این گل به نظر می‌رسید شیرازه فولاد از هم پاشیده شده و در دقیقه 12 گل دوم نیز توسط وحید امیری به ثمر رسید. تلاش فولادی‌ها برای رسیدن به گل فایده‌ای نداشت و پرسپولیس برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم فولاد انتحاری بازی کرد و همین امر باعث شد پرسپولیس روی ضدحملات موقعیت‌هایی را خلق کند. علی علیپور در دقیقه 48 گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند ودیگر خیال همگان را راحت کرد. در ادامه حملات بی‌برنامه شاگردان نعیم سعداوی نیز چاره‌ساز نشد تا یک برد مقتدرانه نصیب تیم برانکو شود و پرسپولیس جایگاهش در صدرجدول را تثبیت کند.
ویسی غش کرد!
عبدالله ویسی به قدری به برد تیمش عادت ندارد که کارش به بیمارستان کشید. سپاهان درحالی‌که در دقایق ابتدایی با گل توحید غلامی از نفت تهران عقب افتاد اما در ادامه با گل‌های مسعودحسن‌زاده و مهرداد محمدی بازی را برگرداند. پیش افتادن سپاهان، ویسی را دچار سرگیجه کرد و این اتفاق درنهایت به غش‌کردن او و انتقالش به بیمارستان در حین بازی منجر شد.
برتری گسترش فولاد
در سایر دیدارهای دیروز گسترش فولاد دربی تبریز با ماشین‌سازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود به پایان برد. در این مسابقه رضا خالقی فر ابتدا گسترش را پیش انداخت، پیام صادقیان گل تساوی را زد اما در لحظات پایانی مسعود ابراهیم‌زاده از روی نقطه پنالتی بار دیگر دروازه حریف را گشود. سیاه‌جامگان و پدیده نیز برگزار‌کننده دربی مشهد بودند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به اتمام رسید. میلاد کمندانی برای پدیده و عباس عسگری برای سیاه‌جامگان گلزنی کردند. بازی سایپا و ذوب‌آهن نیز با تساوی بدون گل پایان یافت تا تیم فرکی همچنان در بحران بماند و ذوب‌آهن نیز به روند نباختنش ادامه دهد.


تعداد بازدید :  235