شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
اینستاگرام

این کجا و آن کجا؟

ایمان موسوی، مهاجم سابق استقلال که در جریان آخرین قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ ‌برتر در ترکیب این تیم حضور داشت، با انتشار عکسی از خود در کنار بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، جواد نکونام، پژمان منتظری و... تیم فعلی را با چند ‌سال قبل مقایسه کرده است. او دراین‌باره نوشته است: «این استقلال در خانه می‌بازد اما آن استقلال 2 هفته قبل از پایان لیگ قهرمان شد».

نظارت غیرممکن

علی خسروی، کارشناس داوری فوتبال ایران که وظیفه نظارت بر عملکرد داوران در بازی روز گذشته فولاد و پرسپولیس را برعهده داشت، تصویری عجیب از ورزشگاه غدیر منتشر کرده است. او در جایگاهی قرار دارد که تماشاگران مقابل او ایستاده و اجازه نمی‌دهند بازی را تماشا کند، چه برسد به این‌که ناظر داوری باشد. خسروی نوشته است: «بفرمایید شما به جای من نظارت کنید».

من سالم هستم

چن روز قبل خبر سانحه رانندگی برای بازیکن سابق استقلال رسانه‌ای شد و تصاویر این حادثه نشان می‌داد شدت این تصادف زیاد بوده است. امیدرضا روانخواه 2 روز بعد از این اتفاق با انتشار عکسی از سلامت کامل خود خبر داده و نوشته است: «دچار سانحه سختی شدم اما برای پیشگیری از آن کاری از دستم برنمی‌آمد. خدا را شکر آسیب چندانی ندیدم».


تعداد بازدید :  247