شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
ذره‌بين

دختر 24ساله خانواده‌اش را در رودبار قتل‌عام کرد
دختر 24ساله مادر و دو برادر خردسال خود را در رودبار به قتل رساند و سپس خانه را به آتش کشاند. ساعت 16:35 روز ۲۲ دی‌ماه‌ سال‌جاری مأموران انتظامی درجریان وقوع یک حریق درمحله تکلیم شهرستان رودبار، جهت بررسی موضوع درمحل حاضر شدند. دربررسی‌های صورت‌گرفته ازمحل وقوع آتش‌سوزی، جسد یک زن و دوکودک که در آتش سوخته بودند، کشف شد. پس از انتقال اجساد به پزشکی قانونی مشخص شد اجساد کشف‌شده قبل ازسوختن در آتش با ضربات چاقو و ضربه به سر به قتل رسیده‌اند.با مشخص‌شدن قتل و حریق عمدی، بررسی موضوع در دستور کارآگاهان آگاهی استان قرار گرفت. با تحقیقات همه‌جانبه سرانجام کارآگاهان چهار مظنون به قتل را درهمان روز وقوع آتش‌سوزی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند. درهمان روز با محرزشدن بی‌گناهی سه‌نفر از مظنونان دستگیرشده آزاد و نفر چهارم که دختر ۲۴ساله خانواده که از مادری دیگر بود، مورد تحقیقات تخصصی کارآگاهان قرار گرفته و در بازجویی کارآگاهان به قتل نامادری ۴۲ساله و دوبرادر 7 و 4ساله خود اعتراف کرد.متهم در اعترافات خود گفت: پس از تهیه دوبطری کوچک نفت سفید به خانه پدر خود رفتم و پس از ورود به منزل با درگیری لفظی با نامادریم در آشپزخانه، وی را به زمین انداخته و با چند ضربه چاقو در ابتدا وی را کشته و سپس دو برادر ناتنی‌ام را به قتل رساندم. قاتل پس ازجنایت خانه را به آتش کشید و به منجیل گریخت. قاتل روز سه‌شنبه درمحل وقوع جرم حاضر شده و کلیه مراحل وقوع جرم را با جزییات تشریح کرده است.به محض کامل‌شدن تحقیقات پلیس در وقوع جرم یا ناهنجاری خاص مراتب ازطریق مرکز اطلاع‌رسانی پلیس گیلان به مردم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

6 کشته در واژگونی مرگبار اتوبوس
در محور رفسنجان یک اتوبوس واژگون و 25 کشته و حادثه دیده برجای گذاشت. ساعت 21:51 شامگاه سه‌شنبه یک دستگاه اتوبوس در کرمان - رفسنجان واژگون شد. در این سانحه 19 نفر مجروح و 6 نفر کشته و 3 نفر از فوتی‌ها به وسیله نیروهای هلال‌احمر رهاسازی شدند. حادثه واژگونی این اتوبوس به علت بی‌توجهی راننده به جلو رخ داده است.

شتر جان راننده پراید را گرفت
شهروند| باز هم برخورد خودرو با شتر حادثه آفرید. برخورد یک خودروی پراید با شتر در منطقه بشاگرد؛ در این تصادف خونین یک نفر کشته و یک نفر هم به‌شدت مجروح شد.
ستوان یکم «حسین حاتمی» رئیس‌پلیس راه قلعه‌ گنج - بشاگرد درباره جزییات این حادثه گفت: «سه‌شنبه‌شب مأموران پاسگاه سرخ‌قلعه در جریان تصادفی در مسیر روستاهای «چهل منی – سرخ‌قلعه» قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند. با حضور مأموران در صحنه تصادف مشخص شد که خودروی پراید با یک شتر تصادف کرده است.» او ادامه داد: «در این حادثه پدر و پسر جوان که به‌شدت آسیب دیده بودند، به بیمارستان منتقل شدند که متأسفانه پدر میانسال در این تصادف به خاطر شدت جراحات در بیمارستان جان سپرد.»


تعداد بازدید :  307