شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
آژير

خودکشی یک مادر با جرم‌گیر دستشویی
باشگاه خبرنگاران|  زن ۳۲ساله پس از زایمان در بیمارستان کوثر قزوین با خوردن مایع جرم‌گیر دست به خودکشی زد. همسر این زن جوان که نخواست نامش فاش شود، گفت: پنجشنبه هفته‌ گذشته، ۲۳ دی‌ماه، همسرش از طریق سزارین زایمان کرده است. وی در تشریح جزییات این حادثه اضافه کرد: همسرش به دلیل افسردگی پس از زایمان، دوبار به خواهرش گفته بود که می‌خواهد خود را خفه کند ‌و به دلیل حساسیت وضع وی همراه بیمار این موضوع را به پرستاران اطلاع داد. وی گفت: پزشکان و پرستاران با تشخیص افسردگی پس از زایمان به وی قول مشاوره داده‌اند. شوهر این زن می‌گوید: به دلیل فشارخون بالا همسرش را به بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان (‌آی‌سی‌یو) منتقل می‌کنند. وی ساعت ۶ صبح روز سه‌شنبه در تماس تلفنی از شوهرش خواست که وسایل شخصی‌اش را برایش بیاورد.
همسر این زن اضافه کرد: در زمان ملاقات، متوجه شده است که وی خون بالا می‌آورد و وقتی علت را جویا می‌شود زن جوان می‌گوید: با خوردن مایع جرم‌گیر در دستشویی بیمارستان دست به خودکشی زده است. وی می‌گوید: با توجه به این‌که همراهان این زن (همسرش) موضوع خودکشی را با پرستاران در میان گذاشته‌اند، از سهل‌انگاری کادر درمان گله‌مند است.
او همچنین می‌گوید: همسرش اعتراف کرده که مایع جرم‌گیر خورده و در پرونده هم همین ثبت شده است ولی پرستاران ادعا می‌کنند که مایع ضدعفونی‌کننده دست خورده است. به گفته وی، بر اثر خوردن مایع جرم‌گیر، مری همسرش سوخته است و هنوز خون بالا می‌آورد و برای ادامه درمان در‌ آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است. این خانم ۳۲ساله، سابقه ۶‌سال کار در مهدکودک را به‌عنوان مربی دارد.

حمله سارقان عکاس خوزستانی را مجروح کرد
ایرنا|‌یکی از عکاسان خبری استان خوزستانی سه‌شنبه‌شب در اهواز ازسوی سارقان با سلاح سرد مورد هدف حمله قرارگرفت و به بیمارستان منتقل شد.
محمد آهنگر عکاس خبرگزاری ایسنا درخوزستان سه‌شنبه‌شب درخیابان سلمان‌فارسی اهواز درمسیر بازگشت به منزل با هجوم دو سارق زورگیر مواجه شد که یکی از این سارقان به منظور سرقت گوشی همراه و دوربین این عکاس او را با سلاح سرد مجروح کرد. با توجه به شلوغ‌بودن خیابان سلمان‌فارسی در ساعت وقوع این حادثه؛ سارقان موفق به سرقت نشدند و پس از مضروب‌کردن این عکاس از محل متواری شدند.
به گفته شاهدان عینی خوردوی اورژانس با یک‌ساعت تأخیر خود را به محل رسانده و همین موضوع باعث وخامت حال این عکاس شد. او اکنون در بیمارستان امام‌خمینی(ره) اهواز بستری است. به گفته پزشکان، ریه این عکاس به شدت آسیب دیده و باید دوهفته دربیمارستان بستری شود.
در سال 92 نیز، یکی دیگر از عکاسان صاحبنام استان در منطقه خشایار اهواز در راه بازگشت به منزل با زورگیران مواجه شد و تمامی تجهیزات عکاسی وی به سرقت رفت.

دستگیری اعضای یک شرکت شرط‌بندی در زنجان
شهروند|  اعضای فعال یک شرکت، در زمینه شرط‌بندی در فضای مجازی دستگیر شدند. متهمان دستگیرشده علاوه بر شرط‌بندی در زمینه پولشویی و تسهیل دستیابی افراد به محتویات سایت‌های مستهجن هم فعالیت داشتند. سه‌نفر از افراد بازداشت‌شده دراین پرونده زیر 25‌سال هستند.
دادستان زنجان اتهام اصلی این افراد را تسهیل در دسترسی به سایت‌های مستهجن عنوان کرد و دراین‌باره توضیح داد: «این افراد به تسهیل دستیابی به محتویات مستهجن ازطریق ارایه درگاه واسط اینترنتی و تملک و تحصیل استفاده از عواید حاصل از فعالیت‌های غیرقانونی سایت‌های شرط‌بندی و قمار متهم هستند و از این طریق به اموال و دارایی‌های زیادی دست یافته‌اند.» او ادامه داد: «متهمان پیش از اقدام به این فعالیت‌های غیرقانونی از وضع مالی خوبی نداشتند، اما پس از آن به هنگام دستگیری مبالغ زیادی پول و دیگر اقلام از آنان کشف و ضبط شده است.» مظفری به کشفیات انجام‌شده از این افراد هم اشاره کرد: «دربررسی مدارک، چهارمتهم ازطریق عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی در واحد اقامتی آنان دریکی از هتل‌های زنجان تعداد 52 عدد کارت عابربانک به نام افراد مختلف، تعداد 31 سیم‌کارت تلفن‌همراه، 11 دستگاه گوشی تلفن‌همراه کشف و ضبط شد.» او همچنین درباره وضع متهمان این پرونده هم گفت: «چهارمتهم پرونده درتاریخ 23 دی‌ماه دستگیر و پس از انجام اقدامات قضائی، بازپرسی شعبه 9 دادسرای زنجان برای سه متهم قرار بازداشت و برای یکی از متهمان قرار وثیقه 80‌میلیون تومانی صادر کرده است و درحال حاضر چهارمتهم در زندان هستند.»


تعداد بازدید :  252