شماره ۱۰۴۳ | ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ دي
صفحه را ببند
پسرم با سعید معروف ارتباط ندارد!

شهروند| فدراسیون والیبال این روزها درگیر حواشی عجیب و غریبی است؛ انتخاب نشدن سرمربی جدید تیم‌ملی از یک طرف و حواشی پیرامون پسر محمدرضا داورزنی از طرف دیگر با مسائل دیگری همراه شده که آرامش را از رشته موفق سال‌های گذشته گرفته است. رئیس فدراسیون والیبال روز گذشته برای پاسخ به حواشی در نشستی خبری شرکت کرد.
سرمربی تیم‌ملی چه شد؟
داورزنی در نشست دیروز خود با اصحاب رسانه درباره وضع سرمربی تیم‌ملی عنوان کرد: «ما قصد داریم بهترین تصمیم را درباره تیم‌ملی بگیریم و به همین خاطر عجله نخواهیم کرد. بعد از این‌که استویچف جواب منفی به پیشنهاد ایران داد، او را مجاب کردیم که به ایران بیاید و مذاکرات را دنبال کنیم. این امر نتیجه داد و قرار شده او به ایران سفر کند. ما همچنین با 3 مربی دیگر نیز مذاکره کرده‌ایم و از آنها برنامه گرفته‌ایم تا در صورت نهایی‌‌نشدن با این مربی دستمان در پوست گردو نماند. بحث ما این است که از ظرفیت کامل این مربیان بهره ببریم. هدف ما انتخاب بهترین گزینه و انتخاب فردی شایسته برای تیم‌ملی ایران است که بتواند روند رو به رشد ما را ادامه دهد و والیبال ایران را به اهدافش برساند. این انتخاب هم نیاز به زمان و بررسی‌های دقیق و کامل داشت.»
ارتباط پسر با سعید معروف
موضوع مهم بعدی درباره داورزنی شایعه ارتباط نزدیک پسرش با سعید معروف است. داورزنی با رد این موضوع گفت: «ترجیح می‌دهم به‌طورکلی بگویم فعالیت پسرم هیچ ارتباطی به من و فدراسیون ندارد. این‌که چند جوان یک شراکتی انجام دهند و کار اقتصادی انجام دهند چه ارتباطی به من، فدراسیون یا سعید معروف دارد؟»
فعالیت سیاسی؟
داورزنی درباره فعالیت‌های سیاسی‌اش برای انتخابات ریاست‌جمهوری نیز اینطور پاسخ داد: «علاقه‌مند به کار سیاسی نیستم و اعتقاد دارم افت سیستم اجرایی کشور این است که مسئولان اجرایی آلوده کار سیاسی شوند.»


تعداد بازدید :  251