شماره ۱۰۳۹ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
تا انتخابات

کامران دانشجو: کاندیدای ریاست‌جمهوری ۹۶ نمی‌شوم
کامران دانشجو، وزیر علوم دولت محمود احمدی‌نژاد که این روزها در قالب جریان سیاسی موسوم به «جبهه یکتا» به فعالیت سیاسی مشغول است، در گفت‌وگویی با خبرگزاری تسنیم، کاندیداتوری خود را در انتخابات ریاست‌جمهوری ‌سال 96 رد کرد. دانشجو گفت: «به‌ هیچ‌ عنوان کاندیدا نمی‌شوم، نه از طرف یکتا و نه بیرون از جبهه یکتا به میدان انتخابات و رقابت نخواهم آمد؛ به این قایل هستم که از من جوان‌تر باید به صحنه بیاید، کسی که سرحال و سرزنده‌تر باشد.

رئیس ستاد انتخابات کشور: ابلاغیه اخیر وزارت کشور جنبه انتخاباتی ندارد
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ابلاغیه وزارت کشور به استانداری‌ها جنبه انتخاباتی ندارد. علی‌اصغر احمدی در حاشیه مراسم ختم پدر پرویز اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره نامه اخیر وزارت کشور به استانداری‌های سراسر کشور جهت افزایش ارتباط با مردم، عنوان کرد: این ابلاغیه به هیچ عنوان جنبه انتخاباتی ندارد و هدف وزارت کشور از این ابلاغیه صرفا اعلام خدمات دولت به مردم است. به‌ هر حال وظیفه وزارت کشور تنها برگزاری انتخابات نیست بلکه استانداران، فرمانداران و بخشداران نیز باید ضمن رسیدگی به مشکلات مردم مسائل مربوط به انتخابات را هم بررسی کنند و این وظیفه فقط مربوط به ایام انتخابات نیست.

سخنگوی شورای نگهبان: مسئولان اجرایی از ثبت‌نام‌های بی‌رویه در انتخابات شوراها جلوگیری کنند
ایلنا| سخنگوی شورای نگهبان گفت: انجام کار کارشناسی می‌تواند از ثبت‌نام‌های بی‌رویه در انتخابات شورای شهر جلوگیری کند. عباسعلی کدخدایی درباره سازوکار مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از ثبت‌نام‌های بی‌رویه در انتخابات شورای شهر و روستا گفت: این امر نیازمند کار کارشناسی است و مسئولان اجرایی این انتخابات باید گزینه‌های مختلفی را برای این کار در نظر بگیرند تا از ثبت‌نام‌های بی‌رویه‌ای که پیش‌بینی می‌شود، جلوگیری کنند. او تأکید کرد: این ضرورت وجود دارد که ما در تمام انتخابات‌ها سازوکاری داشته باشیم.

موحدی‌کرمانی: برای انتخابات باید نزدیک‌ترین گزینه به رهبری را انتخاب کنیم
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با اشاره به نقش شورای نگهبان در انتخابات آتی گفت: ما باید بگردیم و نزدیک‌ترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی‌اعتنایی به دنیا و ساده‌زیستی و عدل پیدا کنیم. آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی طی سخنانی در نخستین نشست شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به نقش شورای نگهبان در انتخابات آتی گفت: هرکس تأیید صلاحیت شود وارد فضای رقابتی می‌شود که در آن انتخاب میان صالح و اصلح خواهد بود و ما نیز باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رأی دهیم. این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.


تعداد بازدید :  278