شماره ۱۰۳۹ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
پاپاراتزی

جوراب‌های لنگه‌به‌لنگه در استقلال
عکسی که کانال باشگاه استقلال از بازیکنان این تیم پیش از بازی نفت تهران منتشر کرده، نشان می‌دهد آبی‌ها همچنان با مشکلی به نام البسه ورزشی روبه‌رو هستند. در بازی استقلال مقابل نفت تهران جوراب‌های بازیکنان متحد‌الشکل نبود و هرکس جورابی با یک رنگ و یک برند متفاوت به پا داشت!

کارلوس کی‌روش بار دیگر بیانیه داد  
مسئولیت عدم صعود به جام‌جهانی با من نیست!
روز گذشته فدراسیون فوتبال با اعلام محمدرضا ساکت مخالفت کتبی خود را با استعفای کارلوس کی‌روش اعلام کرد تا سرمربی تیم‌ملی بار دیگر بیانیه‌ای منتشر کند. در بیانیه کی‌روش که دارای 9 بند مختلف است به بحث‌های مختلفی اشاره شده است. در بخشی از این بیانیه آمده است: «بدون هیچ‌گونه درخواست مالی یا غرامت خواهی استعفا کرده بودم اما فدراسیون با آن مخالفت کرد. به دلایل مختلف و به‌طور ویژه به‌دلیل مخالفت‌های سیستماتیک آقای برانکو ایوانکوویچ من نگرانی جدی و حرفه‌ای خود را بابت آینده تیم‌ملی و موفقیت در مسیر انتخابی جام‌جهانی را ابراز کردم. از حالا به بعد، بر خلاف دیگر رقیبان که به‌طور مداوم برای رسیدن به جام‌جهانی کار می‌کنند، تیم‌ملی ایران برای بازی و تمرین فقط محدود به روزهای فیفا و قوانین و استانداردهای فیفا خواهد شد تا رضایت توصیه کنندگان محترم به تیم‌ملی ایران جلب شود.» وی همچنین در بخش دیگری آورده است: «این برنامه محدود به روزهای فیفا به هیچ وجه مورد حمایت من نیست بلکه با مخالفت و عدم رضایت من صورت می‌گیرد. بر این باورم که این برنامه غیرمسئولانه موقعیت تیم‌ملی ایران در انتخابی جام‌جهانی را به خطر می‌اندازد. در نهایت، اجازه دهید بگویم بی‌شک این برنامه جدید در راه آمادگی جام‌جهانی نتیجه یک تصمیم یک‌جانبه از سوی فدارسیون فوتبال، رئیس و هیأت رئیسه آن است و در نتیجه مسئولیت تمام و کمال آن به عهده آنهاست.»

ملی‌پوشان به معاون وزیر پناه بردند
صبح روز گذشته تعدادی از ملی پوشان معترض به سیاست‌های فدراسیون دومیدانی جلسه‌ای را با نصرالله سجادی برگزار کردند. محمد ارزنده پس از جلسه با معاون وزیر ورزش در وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: «جلسه خوبی بود و از او تشکر می‌کنیم که وقت خود را در اختیار ما قرار داد و تا به حال کمتر دیده بودم سجادی چنین جلسه طولانی را با ورزشکاران برگزار کند. مشکلات ما فراتر از بحث مالی است و حتی قطع شدن حقوق‌ها هم آن‌قدر دردناک نبود که جزء اولویت‌های ما باشد. کارد به استخوان‌مان رسیده بود که به وزارت ورزش آمدیم و از وعده وعید‌های فدراسیون خسته شده بودیم.» او افزود:   «در این جلسه مشکلات خود را با سجادی در میان گذاشتیم و او هم اعلام کرد سعی می‌کند تا در یک هفته آینده این مسائل
 برطرف شود.»

 


تعداد بازدید :  269