شماره ۱۰۳۹ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
اینستاگرام

ویلچرنشینی جوکوویچ

نواک جوکوویچ، نابغه تنیس دنیا در برنامه «یک شب با نواک» که هدف آن جمع آوری کمک برای تحصیل کودکان است، به‌طور نمادین بر روی یک ویلچر نشست و با «دیلن آلکات» استرالیایی که دو طلای پارالمپیک را در کارنامه دارد، بازی کرد. جوکویچ با این کار منحصربه‌فرد باعث شور و شعف حاضران در ورزشگاه شد. او حتی چندین بار برای ضربه زدن از آلکات کمک گرفت. آلکات پس از این مسابقه عکسی از خودش و جوکویچ را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت که شبی باورنکردنی را سپری کرده است.

انتقاد مودبانه از فردوسی‌پور

معمولاً گزارش‌های عادل فردوسی پور با دلخوری یکی دو نفر مواجه می‌شود.
فردوسی پور که گزارشگر دیدار پرسپولیس و سایپا بود، انتقاداتی از علی علیپور مطرح کرد که باعث شد مهاجم پرسپولیس واکنش نشان دهد. علیپور در اینستاگرام خود نوشت:   «سه پاس گل داده‌ام و دو پنالتی گرفته‌ام.فردوسی پور در این بازی اشتباهات زیادی داشت چون روز خوبش بود. نباید هر کسی که ساکت و بی حاشیه است را غیرمنصفانه  نقد کرد».

داد نزن کاپیتان!

شجاع خلیل زاده، مدافع سپاهان هنوز از‌هادی عقیلی با عنوان کاپیتان یاد می‌کند. عقیلی که بیشتر از یک‌سال است از سپاهان کنار گذاشته شده، هنوز نتوانسته به مستطیل سبز برگردد اما از یاد همبازیانش نرفته است. شجاع با انتشار عکس خودش و عقیلی تولد او را تبریک گفته و از وی خواسته داد نزند!

 


تعداد بازدید :  179