شماره ۱۰۳۹ | ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۶ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

پیشنهاد 30 میلیونی کاستا از چین| طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی تیانجین باشگاهی است که علاقه‌مند است تا دیگو کاستا را به سوپرلیگ چین ببرد و حتی صحبت از پیشنهاد 80‌میلیون پوندی این تیم شده است. این تیم چینی به کاستا، دستمزد سالیانه 30‌میلیون پوند را پیشنهاد کرده است. به این ترتیب او در صورت انتقال به فوتبال چین، هفته‌ای 577‌هزار پوند دریافت می‌کند. کاستا اخیرا با کونته سرمربی چلسی و مربی بدنساز این تیم درگیری لفظی پیدا کرده و به همین دلیل از فهرست تیم برای دیدار با لسترسیتی خط خورد.
استخدام مامور سازمان اطلاعات در فدراسیون انگلیس| مامور سابق سازمان اطلاعات مخفی دولت بریتانیا  MI6 توسط مسئولان فدراسیون فوتبال انگلیس برای تیم کسب میزبان جام‌جهانی ۲۰۱۸  استخدام شده بود تا شناخت بیشتری از قدرت رقبا برای میزبانی جام‌جهانی به دست بیاورد. هر چند که درنهایت بریتانیایی‌ها در این پرونده شکست خوردند اما کریستوفر استیل اطلاعات مخفی از فیفا و دیگر کشورهایی که به دنبال میزبانی جام‌جهانی بودند (نظیر روسیه) را در اختیار فدراسیون فوتبال انگلیس قرار می‌داد. استیل یکی از افرادی است که اطلاعاتی مخفیانه از زندگی شخصی ترامپ جمع‌آوری کرده و به خاطر افشای آنها حسابی خبرساز شده است.
اخراج مدیر روابط‌عمومی به خاطر اظهارنظر علیه مسی| پره گراتاکوس مدیر روابط‌عمومی بارسلونا در لاماسیا و بازیکن پیشین باشگاه در اظهاراتش نقش مسی را در بارسلونا کم‌ارزش دانست و گفت: «او به اندازه آندرس اینیستا، نیمار، خرارد پیکه و... خوب نیست.» ساعاتی بعد  گراتاکوس به خاطر این اظهارات از سمتش اخراج شد. بارسلونا متوجه شد که این اظهارات روی تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی تاثیرگذار خواهد بود چرا که آنها هنوز نتوانسته‌اند قرارداد مسی که تابستان‌سال آینده (۲۰۱۸) به پایان می‌رسد را تمدید کنند. پیش از این خاویر فائوس و زوبی‌زارتا هم به خاطر اظهارنظر علیه مسی از سمت خود اخراج شده بودند.
غرامت 3/8 میلیون پوندی چلسی به مورینیو|‌ پس از گذشت بیش از یک‌سال از اخراج ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی از چلسی، غرامت 8.3‌میلیون پوندی این باشگاه به او پرداخت شد. افت چلسی در فصل گذشته، ضرر مالی 70.6‌میلیون پوند برای باشگاه در پی داشت که از این رقم چلسی 67‌میلیون پوند به‌عنوان فسخ قرارداد به کمپانی «آدیداس» پرداخت شد. قرارداد طرفین در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد.


تعداد بازدید :  165