شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

نکونام هم دستیار کی‌روش می‌شود
این روزها علی کفاشیان بر استفاده از بازیکنانی که به تازگی از تیم‌ملی فوتبال خداحافظی کرده‌اند، در تیم‌ملی علاقه شدیدی پیدا کرده است. پس از انتخاب علی کریمی به‌عنوان دستیار کارلوس کی‌روش نام فرهاد مجیدی نیز برای مربیگری در تیم‌های ملی پایه مطرح شده و دیروز هم بحث مربیگری جواد نکونام به میان آمد. علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص گفته است: «برنامه کی‌روش این است که از بازیکنان سابق تیم‌ملی در کادر فنی استفاده کند. بر همین اساس قرار است پس از پایان جام ملت‌های آسیا جواد نکونام به کادر فنی تیم‌ملی پس از این مسابقه‌ها اضافه شود. البته او خداحافظی نمی‌کند و همزمان به کادرفنی نیز کمک می‌کند.»

حمله دوباره قلعه‌نوعی به 90
در برنامه 90 دوشنبه‌شب خداداد افشاریان، کارشناس داوری برنامه رأی به گرفتن یک پنالتی برای ملوان در دیدار این تیم مقابل استقلال و همچنین اخراج محسن فروزان داد که این مسأله واکنش تند امیر قلعه‌نوعی را در پی داشت. سرمربی استقلال دراین‌باره گفته است: «با احترامی که برای افشاریان قایل هستم، محسن فروزان در آن صحنه وقتی به سمت توپ حرکت می‌کند نگاهش به سمت توپ و زمین است، نه یار حریف. در نقطه مقابل وقتی رافخایی دید که توپ از او جدا شده خودش را روی زمین پرتاب کرد. معتقدم افشاریان صد‌درصد اشتباه می‌کند البته انتظاری از آن برنامه نمی‌رود!»

امیدواریم این‌بار راست باشد پیشکسوتان رئال در تهران
بحث حضور تیم رئال‌مادرید در تهران در اواخر دوران مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس از سوی یک رسانه خاص مطرح و خیلی زود توسط مدیران رئال تکذیب شد. حالا اما با گذشت حدود 8ماه از آن اتفاقات دوباره این بحث بر سر زبان‌ها افتاده است. در این خصوص شنیده می‌شود مسئولان باشگاه پرسپولیس با همراهی حسین یاریار به‌عنوان مدیرعامل باشگاه هنرمندان اقداماتی را برای حضور پیشکسوتان رئال در تهران انجام داده‌اند و قرار است بهروز منتقمی و حمیدرضا سیاسی برای انجام مذاکرات نهایی با مسئولان رئال‌مادرید راهی اسپانیا شوند. امیدواریم این‌بار چنین مسأله‌ای صحت داشته باشد که مسئولان جدید پرسپولیس با تأیید چنین موردی نزد هواداران منفور نشوند.

گاو برنزی برای الماس ایرانی
علیرضا جهانبخش، بازیکن ایرانی نایمخن نامزد دریافت جایزه پدیده لیگ هلند موسوم به گاو برنزی شد. رقبای جهانبخش در این راه، بازیکنانی مانند ویلیام پلومه از روداکرکراد، چیرو ان‌توکو از اف.ث آیندهوون و کوین فان‌فن از اف.ث.اوس هستند. جهانبخش در‌ سال منتهی به جام‌جهانی عملکرد مقتدرانه‌ای داشت و به همین دلیل شانس بازی در بزرگترین فستیوال فوتبال جهان را به دست آورد.

بازگشت قهرمانان با همراهي خانواده‌ها
قهرمانی تیم‌ملی والیبال در آسیا شیرینی مضاعفی دارد زیرا آنها برای اولین بار مدال طلای این مسابقات را همراه با همسران و کودکانشان دریافت کردند. اعضای تیم‌ملی والیبال که به دلیل حضور در اردوی آمریکا و مسابقات قهرمانی جهان 44 روز از خانواده خود دور بودند با مشارکت گروه صنعتی پاکشو و گلرنگ  توانستند جشن قهرمانی در آسیا را همراه خانواده‌شان برگزار کنند و دیروز هم به تهران برگشتند. محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال دراین‌باره می‌گوید: «به قصد افزایش روحیه بازیکنان و قدردانی از زحمات آنان شرایطی فراهم شد تا خانواده بازيکنان در زمان رقابت‌های آسیایی با حضور در سالن مسابقات تماشاگر مسابقات تیم‌ملی باشند و با نهایی شدن این تصمیم شرکت گلرنگ، برای اعزام خانواده والیبالیست‌های کشورمان به کره‌جنوبی اعلام آمادگی کرد.»


تعداد بازدید :  74