شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

دل خون کاسیاس
ایکر کاسیاس در یک گفت‌وگوی تقریبا خصوصی با کانال پلاس اعلام کرده همراه راموس، قصد اخراج زودهنگام مورینیو از رئال را داشته است. او ادعا کرد هرگز بابت رفتار تحریک‌برانگیز در ال‌کلاسیکوی 2011 از ژاوی عذرخواهی نکرد. کاسیاس هنوز بیرون زمین با آربلوا مشکل شخصی دارد و هرچند هواداران هنوز تشویقش می‌کنند اما هرگز انتظار نداشت از طرف آنها، موش کور خطاب شود.

زمان گل‌های مسی
یک اینفو گرافیک از مسی نشان می‌دهد او تنها در دقایق یک، 2، 14، 46 و 69 بازی‌ها موفق به زدن گل نشده است. برنده 4 دوره متوالی عنوان مرد‌ سال جهان درحالی اخیرا 402 گله شده که در زمینه تنوع دقایق گلزنی، 4 گام از کریس رونالدو و زلاتان عقب‌تر است چون آنها تنها بازیکنان تاریخ هستند که در تمام دقایق وقت قانونی فوتبال گل زده‌اند.

حراج شماره تلفن توسط نیمار
نیمار برای دومین‌بار یک شماره تلفن را به اشتباه در یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت؛ البته اشتباه اول یک شوخی بود و نیمار شماره‌ای نامربوط را به‌عنوان شماره یکی از دوستانش در شبکه‌های اجتماعی قرار داد اما ظاهرا این‌بار، اشتباه نیمار شوخی نبوده و شخصی که شماره تلفنش به حراج گذاشته شده، باید منتظر تبعات اقدام نیمار باشد.

محرومیت برای رم و یوونتوس
احکام خاطیان بازی جنجالی رم و یوونتوس اعلام شد. مانولاس به دلیل خشونت در صحنه خطای روی موراتا 2 جلسه محروم شد و مورات به دلیل ایجاد درگیری، یک جلسه از همراهی تیمش باز می‌ماند. رودی گارسیا هم که به خاطر تمسخر داور و گرفتن ژست ویولون‌زن از نیمکت اخراج شده بود، جریمه نقدی 5‌هزاریورویی نصیب برد. یوونتوس به خاطر مزاحمت هوادارانش برای رمی‌‌ها 30‌هزار یورو جریمه نقدی شده است. باشگاه رم نیز به خاطر اقدامات ناپسند هوادارانش و استفاده از بی‌سیم در نیمکت تیم 20هزار یورو جریمه دشت کرد.

پشیمانی بابت عذرخواهی از کی‌روش
روی کین، بازیکن سابق منچستریونایتد در بخش‌هایی از کتاب زندگینامه‌اش نوشت: «کی‌روش کنار شانه‌هایم ایستاده بود و نمی‌دانم که چطور شد او را زدم. کارلوس در تمرینات با من رفتار خوبی نداشت. او نزد من آمد و صحبت از وفاداری کرد که من هم در جواب گفتم تو دیگر از وفاداری صحبت نکن، آیا تو نبودی که به خاطر رئال‌مادرید اولدترافورد را ترک کردی؟ سپس فرگوسن وارد جر و بحث ما شد و گفت: کافی است دیگر. من هم در جواب گفتم: تو هم همین‌طور پیرمرد دهاتی! البته از کی‌روش عذرخواهی کردم اما کاش این کار را نمی‌کردم.»

 


تعداد بازدید :  85