شماره ۱۰۳۶ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

تخریب تندیس مسی در آرژانتین| ناحیه  پاسو دلا گلوریا در شهر بوینس‌آیرس منطقه‌ای است که در آن‌جا تندیس یادبود ورزشکاران و افتخارآفرینان کشور آرژانتین نصب شده است. درحالی‌که تندیس مسی در ماه ژوئن ‌سال ۲۰۱۶ در این ناحیه نصب شده بود،  اکنون پس از تنها ۶ ماه که از نصب آن می‌گذرد، این تندیس توسط وندال‌ها شکسته شده است و از آن تنها پاهای مسی و توپ فوتبال مقابلش باقی ‌مانده است.
نیمار 991 دقیقه گل نزده است| بارسلونا در آخرین بازی خود در لالیگا به لطف گل دقیقه 90 مسی توانست از شکست مقابل ویارئال فرار کند و این بازی را با نتیجه یک بر یک به پایان برساند. نیمار ضعیف‌ترین بازیکن بارسا در زمین بود. طبق آمار، او 30 بار توپ را از دست داد، 15 پاس اشتباه ارسال کرد و تنها یک شوت به سمت دروازه داشت. آخرین بار که نیمار برای بارسا گل زده به 19 اکتبر (2 ماه و نیم پیش) و در پیروزی 4 برصفر برابر سیتی برمی‌گردد.
آنچلوتی خواهان تمدید قرارداد روبن و آلونسو|‌ آنجلوتی سرمربی بایرن‌مونیخ می‌خواهد که آرین روبن و ژابی آلونسو برای یک‌سال دیگر در این تیم بمانند و درخواست تمدید قرارداد این دو بازیکن را به باشگاه پیشنهاد کرده است. قرارداد این دو بازیکن پا به سن گذاشته در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد ولی تاکنون باشگاه موفق به تمدید قرارداد آنها نشده است. در ماه‌های اخیر مسئولان بایرن‌مونیخ مذاکرات زیادی با مدیر برنامه‌های آرین روبن داشته‌اند و تمدید قرارداد او بسیار محتمل‌تر به نظر می‌رسد. باید دید تکلیف قرارداد آلونسو چه خواهد شد.
جواب رد محکم کلوپ به پیشنهاد بارسا|‌ انتقال فیلیپه کوتینیو به بارسلونا. این سوژه‌ای است که تمام رسانه‌های ورزشی جهان مدت‌هاست درباره آن اخبار مختلفی را منتشر کرده‌‌اند. طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی بارسا حاضر است برای جذب این ستاره برزیلی حداقل شصت‌میلیون پوند پرداخت کند. البته یورگن کلوپ سرمربی لیورپول خیال همه را بابت انجام نشدن این انتقال راحت کرد و گفت: «متاسفانه باشگاه‌های بزرگ دست‌بردار رقم‌های وسوسه‌انگیز خود نیستند اما باید بگویم که کوتینیو را به هیچ تیمی نخواهیم داد.»

 


تعداد بازدید :  160