شماره ۱۰۳۶ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۲ دي
صفحه را ببند
سروش رفیعی با وجود اعتراض فولاد پرسپولیسی‌ شد
پایان قصه‌های ستاره نقل‌وانتقالات

شهروند| در چند ماه اخیر شایعات فراوانی پیرامون آینده‌ هافبک سرباز تراکتورسازی وجود داشت و این بازیکن درنهایت بلافاصله بعد از پایان خدمت سربازی خود تصمیم گرفت پرسپولیس را به‌عنوان مقصد بعدی خود معرفی کند.
رفیعی هم به عشق کودکی‌اش رسید!
با این‌که مسئولان باشگاه تراکتورسازی تلاش خود را در چند ماه اخیر برای نگه‌داشتن سروش رفیعی بعد از پایان خدمت سربازی‌اش در تبریز به کار بسته بودند اما جلسه این ‌هافبک ملی‌پوش با مدیرعامل تراکتورسازان بعد از تسویه‌حساب با این باشگاه سرانجامی نداشت. درنهایت خبر پیوستن ستاره نقل‌وانتقالات فوتبال ایران به پرسپولیس روز دوشنبه رسانه‌ای شد تا مشخص شود که این بازیکن برای عقد قرارداد رسمی با قهرمان نیم‌فصل فوتبال ایران تنها منتظر پایان دوره خدمتش بوده است. رفیعی بعد از قرارداد یک‌سال و نیمه با پرسپولیس می‌گوید:   «احساس کردم در این برهه بازی کردن در خارج از کشور نمی‌تواند به من کمکی کند و با توجه به علاقه دوران کودکی‌ام دوست داشتم که پرسپولیسی باشم و با قلبم این تیم را انتخاب کردم.»
فولادی‌ها شاکی شدند
باشگاه فولاد خوزستان که قبل از اعزام سروش رفیعی به خدمت سربازی این بازیکن را در اختیار داشت، از چند ماه قبل ادعا کرده بود که یک جای خالی برای بازگشت این بازیکن در نیم‌فصل کنار گذاشته چون براساس اعتقاد آنها این بازیکن با باشگاه اهوازی قرارداد 3 ساله داشته و 2‌سال آن باقی مانده است. با این حال کمیته انضباطی در واکنش به شکایت فولاد، یک ماه قبل آرایی را به سود سروش رفیعی صادر کرده اما همچنان فولاد پیگیر این پرونده است. باید دید با توجه به خواسته فولاد مبنی بر صدور دستور موقت برای منع بازی رفیعی در پرسپولیس، فدراسیون فوتبال حاضر می‌شود کارت بازی این بازیکن را صادر کند یا ماجرا وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  139