شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   جایزه 10برابری برای اشتباه؟! | درحالی‌که مردم در ارتباط با رسانه‌ها از تکرار هزینه قبوض تلفن همراه گلایه دارند، محمدمهدی عطوفی معاون شرکت ارتباطات سیار مدعی شد: زمانی که فردی میان‌دوره و پایان دوره خود را پرداخت کرده باشد مبلغ مابه‌التفاوتی که اضافه پرداخت کرده در قبض بعدی او به‌عنوان رقم بستانکاری اعمال خواهد شد و اگر یک نمونه اشتباه در این زمینه پیدا کنید ما حاضریم به اندازه 10برابر مبلغ بستانکاری به فرد پرداخت داشته باشیم.

   جنگ قیمت نفت راه نمی‌اندازیم | بیژن نامدارزنگنه، وزیر نفت با تأکید بر این‌که جنگ کاهش قیمت نفت هنوز در بازار راه نیفتاده است، اقدام یک کشور عضو اوپک برای کاهش یک‌دلاری قیمت نفت را «جنگ کاهش قیمت» ندانست و اعلام کرد: اوپک فعلا برنامه‌ای برای برگزاری نشست اضطراری برای بررسی کاهش قیمت طلای سیاه در بازار جهانی ندارد.

   مذاکره بازگشت پژو به ایران در پاریس| سخنگوی گروه PSA به خبرگزاری فرانسه تأکید کرد که کارلوس تاوارس رئیس هیأت‌مدیره و ژان کریستف کمار، مدیر منطقه خاورمیانه و آفریقای گروه PSA با محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنایع ایران و مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی خودرو پاریس دیدار کردند. وی اشاره کرد: آنها دورنمای یک همکاری استراتژیک مبنی بر ایجاد یک جوینت ونچر (همکاری مشترک) در ایران را مورد بررسی قرار دادند.

   بدون ملاحظه‌ایم| علی طیب‌نیا، وزیر اقتصاد درباره ابهام رشد 4.6‌درصدی اقتصادی توسط بانک مرکزی گفت: محاسبه رشد اقتصادی امری کاملا تخصصی و فنی است که بدون ملاحظه خاص و براساس روش‌ها و شیوه‌های همیشگی که استاندارد جهانی است محاسبه و منتشر می‌شود. گفتنی است روز قبل مشاور اقتصادی رئیس‌جمهوری انتشار این اعداد را با ملاحظه خاص اعلام کرده بود.

   توجه به حقوق مصرف‌کننده| نعمت‌زاده، وزیر صنعت با تأکید بر لزوم حمایت از حقوق مصرف‌کننده گفت:  کیفیت، عین صنعت و تولید است و باید در کنار توجه به کمیت به کیفیت نیز توجه داشت. وی افزود: تولیدکنندگان خود نخستین مصرف‌کنندگان محصولات هستند و جدا  از آن نیستند، بنابراین باید در کنار توجه به تولید، به حقوق مصرف‌کننده نیز توجه داشته و خود را با بهترین‌های دنیا مقایسه کنند و شاخص‌های ارزیابی استاندارد بین‌المللی را در نظر بگیرند.

   گیلانی‌ها اراضی 800ساله را رها کردند| علی‌رضا شعبان‌نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: متناسب نبودن دخل و خرج کشاورزان موجب می‌شود که کشاورزان زمین‌های حاصلخیزشان را که با گذشت 800‌سال زراعی شده‌اند در معرض فروش بگذارند و با قیمتی ارزان به ویلاسازان بفروشند.


تعداد بازدید :  80