شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  پذیرش ابزارهای مالی نوین سرعت می‌گیرد| اميرحمزه مالمير معاون ناشران بورس گفت: يکي از فاکتورهاي جذابيت بازار براي سرمايه‌گذاران و ناشران تنوع ابزارهاي تأمين مالي و نيز سرمايه‌گذاري است. با توجه به اين مهم، بورس اوراق بهادار به منظور متنوع‌سازي ابزارهاي مالي و نيز تقويت نظام تأمين مالي، راه‌اندازي بازار ابزارهاي جديد و نيز تقويت بازار ابزارهاي موجود را در دستورکار دارد.

  فوریت طرح آزادسازی معامله سهام عدالت رأی نیاورد| عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس طرح آزادسازی معامله سهام عدالت در بورس را با درخواست دوفوریت مطرح کرد. وکلای ملت با 80 رأی موافق، 87 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 212 نماینده حاضر در صحن به دوفوریت طرح آزادسازی معامله سهام عدالت در بورس رأی ندادند.

  خروج بانک صادرات از سهامداری پتروشیمی زنجان| بانک صادرات ایران قصد دارد در راستای فروش اموال مازاد خود و در راستای خروج از بنگاهداری 15.64‌درصد سهام شرکت صنایع پتروشیمی زنجان شامل 87‌میلیون و 22‌هزار و 723 سهم را به صورت نقد در روز چهارشنبه 30 مهر در بازار پایه فرابورس عرضه کند.

  رسیدن قیمت‌ها به زیر ارزش ذاتی تنها ملاک خرید نباشد| مهدی آذرنژاد کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اثرگذاری قوانین و تصمیمات مختلف و نیز موضوعات سیاسی بر بازار سهام گفت: یکی از ویژگی‌های بازار خوب و پویا این است که نسبت به همه اتفاقات واکنش نشان دهد. رسیدن قیمت‌ها به زیر ارزش ذاتی نباید تنها ملاک خرید سهام در بورس باشد.


تعداد بازدید :  53