شماره ۱۰۲۹ | ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي
صفحه را ببند
خبر

کوچکی‌‌نژاد خبر داد: مراجعه خودسربه هلدینگ صندوق ذخیره فرهنگیان به‌عنوان کارشناس
ایلنا| رئیس هیأت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اعلام کرد: درجریان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان تاکنون هیچ کارشناسی را منصوب و اعزام نکردیم و کسانی که به این عنوان مراجعه می‌کنند، موردتأیید هیأت تفحص نیستند. جبار کوچکی‌نژاد گفت: متاسفانه برخی افراد به‌صورت خودسر به هلدینگ‌های وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان مراجعه کردند، درحالی‌که اگر هیأت تفحص قصد داشته باشد کارشناسی را برای بررسی امور معرفی کند، قطعاً این مهم با ابلاغ رسمی از سوی هیأت تفحص انجام می‌شود. او در پاسخ به این سوال که آیا قصد بررسی موضوع مراجعه این افراد به‌عنوان کارشناس تفحص را ندارید، گفت: انتصاب کارشناسانی مراجعه کرده بودند، به هیأت تفحص را تکذیب کردیم اما وظیفه نداریم جلوی کسی را بگیریم بلکه صرفا موضوع را پیگیری می‌کنیم.

درپیامی یادگارامام به فاتح تسلیت گفت
جماران| یادگار امام با صدور پیامی، درگذشت پدر ابوالفضل فاتح را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی آمده:   «درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت مى‌گویم و براى ایشان غفران واسع الهى را مسألت نموده، صحت و سلامت و توفیقات جنابعالى را آرزومندم.»

پارسایی خبر داد: بررسی موضوع «آرش صادقی» درجلسه فراکسیون امید
ایلنا| سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری نشست صبح روزگذشته این فراکسیون اعلام کرد: با توجه به این‌که این موضوع در روزهای اخیر به شدت در رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی مورد بحث قرارگرفته و متعاقبا درجامعه نیز نگرانی‌هایی ایجاد کرده بود، درجلسه فراکسیون در رابطه به آن صحبت‌هایی مطرح شد. بهرام پارسایی خاطرنشان کرد: سعی براین است که از سیاسی و جناحی‌شدن چنین مسائلی ممانعت کنیم؛ چراکه این مسائل مربوط به موضوعات اجتماعی است و پیگیری آن نیز در راستای حقوق شهروندی است. او ضمن تشکر از دادگاه عمومی و انقلاب تهران به‌ دلیل همکاری با نمایندگانی که ظرف روزهای اخیر با مراجعه به این دادگاه، موضوع اعتصاب غذای آرش صادقی را پیگیری کردند، گفت: به‌ هرحال تبادل‌نظر خوبی انجام شده و با توجه به قول مساعدتی که در این رابطه داده شده، امیدواریم این مشکل هرچه سریع‌تر مرتفع شود. عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اصل۹۰ مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: موضوعاتی همچون اعتصاب غذای آرش صادقی درجامعه حساسیت ایجاد می‌کند و از دیگرسو، باعث می‌شود رسانه‌های معاند و دشمنان نظام از آن به نفع خود بهره‌برداری کنند و این درحالی است که این مشکلات با تدبیر و مذاکره قابل ‌حل هستند.

علی مطهری: تندروها پشتشان به برخی نهادهای حکومتی گرم است
خبرآنلاین| نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برخی رفتارهای تند و افراطی و برهم‌خوردن جلسات سخنرانی در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این افراطی‌گری‌ها با آرمان‌های انقلاب سازگار نیست و چهره بدی از کشور در دنیا به نمایش می‌گذارد. علی مطهری با بیان این‌که این نوع رفتارها مخالف روش ائمه‌اطهار است، اظهار داشت: این نوع رفتارها باید پایان بپذیرد؛ راهش نیز این است که دستگاه‌های مسئول با این رفتارها برخورد جدی داشته باشند، نه این‌که با برهم‌زنندگان این جلسات رفتار دوگانه داشته باشند. نایب‌رئیس مجلس تأکید کرد: این نباشد که یک گروه را آزاد بگذارند که هرکاری می‌خواهند، انجام دهند و گروه دیگر دایما تحت ‌فشار قرار گیرد. مطهری تصریح کرد: افرادی که این کارها را می‌کنند، احساس پشت‌گرمی ازطرف بعضی نهادهای حکومتی دارند و فکر می‌کنند درحاشیه امن قرار گرفته‌اند، ولی اگر احساس کنند که با آنها همانند بقیه برخورد می‌شود، این مسأله تمام می‌شود.

حسین الله‌کرم: به شرط هماهنگی با «پایداری» از جبهه نیروهای انقلاب حمایت می‌کنیم
ایسنا| عضو هیأت مؤسس جمعیت انصار حزب‌الله همراهی تشکل متبوعش با جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را مشروط به هماهنگی این جبهه با اعضای «پایداری» دانست. حسین الله‌کرم درپاسخ به پرسشی در زمینه فعالیت‌های جمعیت انصار حزب‌الله برای انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و همکاری تشکل متبوعش با جبهه تازه‌ تأسیس نیروهای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فعلا برای فعالیت در زمینه انتخابات منتظر اقدامات جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی هستیم. اگر این تشکل با جبهه پایداری انقلاب اسلامی هماهنگ و همراه باشد، ما هم با آنها همراه می‌شویم، اما اگر این اتفاق رخ ندهد، کاری با جبهه نیروهای مردمی نداریم و فعالیت‌هایمان را با جبهه پایداری هماهنگ می‌کنیم.

 


تعداد بازدید :  363