شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
رسانه اجتماعي

    پایگاه خبری اپک‌تایمز فارسی در صفحه فیس‌بوک خود مطلبی با مضمون تاثیرات رفتار روانی والدین بر سلامت فرزندان منتشر کرده است. در این گزارش آمده است: محققان می‌‏گویند، اعتیاد والدین پیامدهای منفی بسیاری در سلامت جسمی و روحی کودکان به‌‏دنبال دارد. نتایج تحقیقات پژوهشگران نشان داده، اعتیاد می‌‏تواند همانند یک اختلال ژنتیکی از پدر و مادر به فرزندان منتقل شود و کودکان مصرف موادمخدر را از خانواده و اطرافیان خود مشاهده می‌کنند و از آن الگو برمی‌‏دارند.

   کاربر اینستاگرام با نام «afromidable» تصویری را از حضور یک زن در جو نظامی یک کشور آفریقایی منتشر کرده است. این کاربر برچسب‌هایی با عنوان «عشق به آفریقا»، «زن قدرتمند»، «سرزمین مادران»، «صلح» و «نه به جنگ» را به عکس خود الصاق کرده است. موضوع جنگ و حضور نظامیان در زندگی روزمره مردم عادی از مشکلات شایع در برخی کشورهای قاره آفریقا است.

    شبکه‌های اجتماعی نیز به‌عنوان ابزاری برای مردم در راستای اشاعه فرهنگ صحیح زندگی جایگاه مخصوص خود را پیدا کرده است. «jajordan13» کاربر شبکه اجتماعی توییتر موضوع گفت‌وگوی بیل گیتس، موسس و مدیر مایکروسافت با فایننشیال‌تایمز را برای مخاطبان خود نشر کرده است. به گفته بیل گیتس، اینترنت تکنولوژی مناسبی است که در دسترس تمام مردم جهان قرار گرفته است، اما سمت‌وسوی پیشرفت اینترنت به سمت حفظ دنیا نیست.


تعداد بازدید :  74