شماره ۳۹۸ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۶ مهر
صفحه را ببند
«سرندی پیتی» در ساحل خلیج‌فارس

عجیب‌ترین حضور غیرانسانی که تابه‌حال دیده‌اید چه بوده است؟ اشیای فضایی پرنده؟ یا موجودات عجیب و غریب؟ تابناک گزارشی را از حضور ردپای عجیب و ناشناخته در ساحل خلیج‌فارس منتشر کرده است؛ داستان از این قرار بوده که عده‌ای از محققان در ساحل منطقه نفتی بهرگان واقع در استان بوشهر ردپای ناشناخته‌ای ثبت کردند که شبیه هیچ ردپای دیگری نیست. مطالعات انجام‌گرفته روی این ردپا که جای دم ضخیمی همراه آن بوده، قابل تطابق با هیچ‌یک از گونه‌های جانوری ایران و خلیج‌فارس نبوده است.
در ادامه اظهارنظرهای این خبر و گمانه‌زنی‌های مخاطبان تابناک درباره حضور میهمان عجیب و غریب در سواحل جنوبی کشور را می‌خوانید.
محمد می‌نویسد: «بابا یک جاسوس از طریق آب رفته سمت سکو و بعد از اتمام کارش برگشته دریا.» در ادامه 6019 به یک نمونه جانور خاص اشاره کرده و احتمال داده که این ردپا‌ها متعلق به همان جانور باشد: «این رد جانوری دریایی است از تیره مارهای دریایی و باتلاقی که دارای سن کم است. حرکت این جانور خزیدن و جهشی است در نژاد بالغ اندازه آن به190 سانت نیز می‌رسد. این‌گونه مارهای دریایی کاملا سمی هستند و می‌توانند خطرآفرین باشند. زیستگاه آنها آب‌های گرم و مناطق گرمسیر است و بیشتر در سواحل آفریقا و برکه‌ها رویت می‌شوند و جزو گونه‌های سخت و مقاوم هستند. و فقط یک دانشمند انگلیسی اطلاعات بالایی در این مورد دارد. و حال این سوال پیش می‌آید این‌ گونه غیربومی چگونه به سواحل ما راه پیدا کرده است. وجود این گونه جانوران می‌تواند آسیب زیادی به اکوسیستم محیط‌زیست ما بزند.» ناشناسی می‌نویسد: «پای جنه!» و 73 رأی مثبت و 34 رأی منفی را به خودش اختصاص داده است. مخاطبی با نام ایرانی می‌نویسد: «بنده با چشمان خودم سال‌ها پیش در این شهر جن دیده‌ام... باور کنید... تمام و کمال سپیدپوش بودند... در محله بهبهانی بوشهر در یک خانه از درون چاه آب انواع و اقسام صداها می‌آمد... کمی اجنه‌های خوب را باور کنید...» ناشناس دیگری می‌نویسد: «ولک او همون پری دریاییِ گاهی هوس خشکی می‌کند!»
پای شوخی هم به کامنت‌های این خبر باز شده است: ناشناس نوشته است: «بابا یکی حتما شلوارش بلند بوده وقتی پاشُ می‌گذاشته شلوارشم کشیده شده رو زمین.» کاربری با نام کمالی هم به یاد کارتن‌های دوران بچگی نوشته است: «سرندی پیتی!!!»


تعداد بازدید :  118