شماره ۳۹۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
... تهران ابری می‌شود



بر اساس اطلاعات دریافتی از نقشه‌های پیش‌یابی، از امروز سه شنبه، به تدریج با تقویت جریان‌های شمالی، ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور، بارش در استان‌های اردبیل، ایلام و مازندران آغاز می‌شود. بارش‌ها از اواسط امروز، در سواحل دریای خزر تشدید شده و دامنه آن به استان‌های خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و دامنه‌های رشته‌کوه البرز کشیده می‌شود. در چهارشنبه ۱۶ مهرماه نیز در سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت و شدت بارش‌ها در این روز در استان گیلان و غرب مازندران خواهد بود.
دریای خزر طی امروز و فردا مواج پیش‌بینی می‌شود. روز چهارشنبه خلیج فارس نیز مواج خواهد بود. طی ۲ روز آینده در برخی از مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان و همچنین جنوب کرمان در بعد از ظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار یا رعد و برق رخ خواهد داد. در روزهای سه شنبه و چهارشنبه باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در استان‌های ایلام و خوزستان دور از انتظار نیست.
هوای استان تهران امروز سه شنبه کمی ابری، در بعد از ظهر همراه با وزش باد و گرد و خاک و افزایش ابر و در ارتفاعات با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. هوای این استان چهارشنبه قسمتی ابری، در بعدازظهر با افزایش ابر و وزش باد، در پاره‌ای نقاط همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود. حداکثر دمای استان روز سه شنبه ۲۶ و حداقل ۱۵ درجه خواهد بود. ۲۳ درجه بالا‌ترین دما و ۱۴ درجه کمترین دمای روز چهارشنبه استان تهران است. اهواز مرکز استان خوزستان با بیشینه دمای ۴۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

 


تعداد بازدید :  371