شماره ۱۰۲۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

راه‌اندازی دومین شبکه ورزش| دومین جلسه شورای هماهنگی ورزش همگانی، روز گذشته (سه‌شنبه) با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان دراین جلسه از راه‌اندازی دومین شبکه ورزش خبر داد. سلطانی‌فر بیان کرد:‌ «با رئیس سازمان صداوسیما برای راه‌اندازی دومین شبکه ورزش سیما صحبت کرده‌ام و محوریت این شبکه توسعه ورزش همگانی، ورزش‌های پایه و ورزش زنان خواهد بود.» نخستین شبکه ورزش از اول فروردین ۱۳۹۱ شروع به پخش آزمایشی کرد و از ۲۸ تیر ۱۳۹۱ به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد.
24 بهمن، دربی برگشت پایتخت| با وجود این‌که روز 19 بهمن از سوی کمیته اجرایی AFC برای برگزاری بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی شده بود، کمیته مسابقات لیگ برتر روز 20 بهمن را برای برگزاری دربی تعیین کرده بود. پس از بررسی‌هایی که به عمل آمد، درنهایت تاریخ 24 بهمن ماه برای انجام دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شد.
دیدار عیدانه ایران و عراق| تیم‌ملی فوتبال کشورمان که از هفته آینده اردوی آماده‌سازی خود را از دوبی آغاز خواهد کرد تا خود را برای دور دو رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده کند، بنا به اعلام فدراسیون عراق پس از دیدار با مراکش به دیدار تیم‌ملی عراق خواهد رفت. محمد خلف، مدیر روابط عمومی فدراسیون عراق در مصاحبه با روزنامه المدی گفت: «دیدار با ایران برای راضی شنیشل، سرمربی تیم‌ملی عراق اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین خاطر او از فدراسیون خواست که این دیدار را تدارک ببیند.» دیدار تیم‌ملی کشورمان با عراق بنا به اعلام فدراسیون عراق قرار است در تاریخ ۲۸ اسفندماه در تهران برگزار شود.
تونی کروس، بازیکن‌سال فوتبال آلمان| مجله کیکر آلمان که هرساله بهترین بازیکن این کشور را انتخاب می‌کند، این بار تونی کروس را به‌عنوان بازیکن‌سال ۲۰۱۶ آلمان انتخاب کرد. کروس در‌سال ۲۰۱۶ عملکرد درخشانی در رئال‌مادرید داشت و توانست با این تیم سه جام قهرمانی را بالای سر ببرد. او با تیم‌ملی فوتبال آلمان هم به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کرد. یوآخیم لو، سرمربی آلمان‌ها دراین‌باره اظهار داشت: «آمار و ارقام این بازیکن، به خوبی بیانگر بزرگ بودن اوست.»


تعداد بازدید :  262