شماره ۱۰۲۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
پاپاراتزی

انتقاد بسیج ورزشکاران به کشتی بانوان
تأیید طرح لباس کشتی بانوان مسلمان توسط اتحادیه جهانی کشتی، با انتقاد رئیس بسیج ورزشکاران مواجه شده است. داود آذرنوش دراین‌باره اظهار داشت: «صحبت‌های آقای خادم مبنی بر این‌که لباس جدید کشتی بانوان در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی مصوب شده تا بانوان در کشتی دنیا حضور داشته باشند، تعجب‌آور است. از فردی چون خادم که روحیه‌ای متدین دارد و ملاحظات انقلاب و ارزش‌های آن را می‌داند، بعید است که چنین حرف‌هایی بزند. فرق فرهنگ ما با کشورهای دیگر همین مسائل است و همگی از صحبت‌های خادم متعجب شدیم. به جای پرداختن به این رشته، می‌توانیم روی دیگر رشته‌ها تمرکز کنیم تا بانوان حضور گسترده داشته باشند که ازجمله آنها تیراندازی است.

یحیی، گران‌ترین مربی ایران
حضور یحیی گل‌محمدی در تیم دسته اولی اکسین البرز که با صدر جدول 11 امتیاز اختلاف دارد خیلی عجیب بود. بی‌شک پیشنهاد مالی به یحیی گل‌محمدی اغوا‌کننده بوده که موجب حضور او در یک تیم دسته اولی شده است. حتما اکسین نیت صعود به لیگ برتر را دارد که به سراغ یحیی رفته و حتما پاداش جالب توجهی را برای صعود این تیم به لیگ برتر در نظر گرفته، دراین‌باره جالب است بدانید یحیی گل‌محمدی اگر به لیگ برتر صعود کند تبدیل به گران‌ترین مربی ایران خواهد شد. گفته می‌شود در صورتی که او اکسین را به لیگ برتر بیاورد، رقمی در حدود 5‌میلیارد تومان دریافت می‌کند اما مهدی طاهری‌پور، مدیرعامل باشگاه اکسین این موضوع را تکذیب می‌کند: «مبلغ دستمزد او نسبت به لیگ برتر خیلی تفاوتی نمی‌کند.»

اختلافات در یووه بالا گرفت
بنا به گزارش رسانه‌های ایتالیا، اختلافات میان آلگری و باشگاه یووه پس از شکست مقابل میلان در سوپر کاپ ایتالیا شدت گرفته است و آلگری در پایان از بانوی پیر فصل رفتنی است. روزنامه کوریره دلا اسپورت دراین‌باره نوشت:   «اختلاف شدیدی میان باشگاه یوونتوس با آلگری ایجاد شده است و باشگاه به دنبال جایگزینی مناسب برای او در فصل آینده است. باشگاه یوونتوس 3 گزینه برای جانشینی آلگری درنظر گرفته است؛ پائولو سوزا، بازیکن سابق بیانکونری و سرمربی کنونی فیورنتینا گزینه اول هدایت یووه است. دی فرانچسکو، سرمربی ساسولو و لوئوناردو گاردیم، سرمربی موناکو دو گزینه بعدی روی میز یووه هستند.» این درحالی است که آلگری نتایج خوبی با یوونتوس کسب کرده و یکی از شانس‌های قهرمانی در اروپا است.

اعلام لیست خرید پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس قبل از سفر به کرواسی لیست خرید خود را در اختیار مسئولان باشگاه قرارداده که در این لیست نام سروش رفیعی، شایان مصلح، شجاع خلیل‌زاده و ایگور پراهیچ دیده می‌شود. در بین بازیکنان مورد نظر برانکو، شجاع خلیل‌زاده با سپاهان قرارداد دارد و بعید است طلایی‌پوشان رضایتنامه‌اش راصادر کنند. ازسوی دیگر، ایگور پراهیچ نیز شرایطش با نفت تهران مشابه است؛ هرچند که دایی موافقت ضمنی‌اش با جدایی این بازیکن را انجام داده است. گزینه دیگر سروش رفیعی است که با وجود بازیکن آزاد بودن اما اولویتش حضور درفوتبال اروپاست. شایان مصلح بازیکن تیم سپیدرود رشت که درپست دفاع چپ بازی می‌کند، گزینه جایگزینی آرام‌طبع است.


تعداد بازدید :  314