شماره ۱۰۲۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
تلاش مدیران باشگاه استقلال برای منصرف کردن منصوریان
کابوس جدایی مقابل چشمان رحمتی
ایمان مبعلی، سجاد شهباززاده و رحیم زهیوی 3 بازیکن مورد نظر استقلال هستند

شهروند| «سید مهدی رحمتی و خسرو حیدری دست راست‌های من در استقلال هستند» این صحبت‌های علیرضا منصوریان در ابتدای لیگ شانزدهم است، او در ابتدای حضور در استقلال، بزرگترهای تیم را جمع و از آنها درخواست کمک کرد تا بدون حاشیه، کار را آغاز کند. روزگار اما سرنوشت دیگری برای کاپیتان سابق استقلال رقم زد. شاید هیچ‌کس فکرش را هم نمی‌کرد که دست راست منصوریان یک روز به اصلی‌ترین چالش او در استقلال تبدیل شود.
رحمتی مازاد است؟
جلسه روز گذشته کادرفنی استقلال با مدیرعامل این تیم به یکی از جنجالی‌ترین جلسات ماه‌های اخیر تبدیل شده بود و هر لحظه خبرهای عجیبی از آن به گوش می‌رسید. هنوز دقایقی از آغاز این جلسه نگذشته بود که اعلام شد سیدمهدی رحمتی در لیست مازاد استقلال قرار گرفته و بختیار رحمانی، فرشید باقری، آرش افشین و امین حاج‌محمدی او را در خروج از باشگاه همراهی خواهند کرد. دقایقی بعد اما باشگاه استقلال رسما اعلام کرد که لیست خروجی‌ها هفته بعد اعلام خواهد شد. رضا افتخاری، مدیرعامل استقلال هم اعلام کرد رحمتی در لیست مازاد منصوریان نیست. افتخاری دراین‌باره گفت: «رحمتی به من گفت رضایتنامه‌ام را بدهید و می‌خواهم بروم ولی من به او گفتم کمی حوصله به خرج دهد و بیا بنشین در باشگاه با هم صحبت کنیم. بعد از آن پیگیری نکرد و مصاحبه‌ای کرد و گفت: می‌خواهم بمانم. ما از ماندن رحمتی استقبال می‌کنیم ولی باید تجدیدنظری در رفتارش داشته باشد. او باید نظر منصوریان را به خودش جلب کند. اختلافات بوده است ولی من با منصوریان صحبت کردم و پرسیدم: آیا رحمتی در لیست خروج‌ات است که او گفت نه»!
چه کسانی جذب می‌شوند؟
اتفاقات حاشیه‌ای در باشگاه استقلال کماکان ادامه دارد، شنیده‌ها حاکی از آن است که علیرضا منصوریان تمایل دارد رحمتی را در لیست خروج بگذارد اما باشگاه مخالف این موضوع است، به همین دلیل اخبار ضد و نقیض درباره استقلال منتشر شده است. نصرالله عبداللهی، سرپرست استقلال لیست بازیکنان مدنظر این تیم را هم اعلام کرده، براساس گفته‌های او، استقلال به‌دنبال جذب رحیم زهیوی، سجاد شهباززاده و ایمان مبعلی است. لیست ورودی‌های استقلال هوشمندانه تنظیم شده و در جهت تقویت این تیم است اما نکته مهم اینجاست که جانشینی برای سیدمهدی رحمتی اعلام نشده است. جدایی گلر شماره یک استقلال در‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد، رحمتی یک پیشنهاد خوب از نفت دارد و در صورت جدایی از استقلال به احتمال فراوان شاگرد دایی خواهد شد. «دست راست منصوریان» زیر تیغ است، او قربانی تصمیمات مدیریتی منصوریان خواهد شد؟


تعداد بازدید :  168