شماره ۳۹۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
شرایط نابسامان تیم‌ملی جوانان در آستانه مسابقات آسیایی
امید فدراسیون به دوستی‌مهر

شهروند| تیم‌ملی فوتبال جوانان کشورمان در شرایطی چند روز دیگر باید کار خود را در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز کند که وجود حاشیه در این تیم بیداد می‌کند و علی دوستی‌مهر، کار دشواری برای کسب نتیجه با این تیم دارد.
قهر و آشتی مهدوی‌کیا
از زمان حضور دوستی‌مهر در تیم جوانان، مهدی مهدوی‌کیا چهره نام‌آشنای فوتبال ایران به‌عنوان مدیرفنی تیم‌ملی جوانان در کنار وی فعالیت می‌کند. مهدوی‌کیا که با برخی افراد در فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان اختلاف‌هایی دارد، چند روز پیش برای دومین‌بار از تیم جوانان قهر کرد اما در نهایت با وساطت دوستی‌مهر به تیم برگشت.
تیم بدون‌سرپرست
نکته عجیب این است که تیم جوانان در آستانه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سرپرست ندارد و فدراسیون فوتبال، مهدی مهدوی‌کیا را به‌عنوان مدیر تیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کرده است. بدون سرپرست بودن این تیم، می‌تواند یک علامت سوال بزرگ باشد و بی‌تردید این مسأله می‌تواند حاشیه‌های زیادی را برای تیم جوانان در خلال مسابقات به وجود آورد.
اختلاف با مدیر سفارشی
شخصی به نام بهزاد آزاد، رئیس دپارتمان جوانان که سابقه حضور در کمیته فرهنگی فدراسیون و سروسامان دادن به لیدرها و مشوق‌ها را داشته به‌عنوان مدیر اجرایی به میانمار فرستاده شده که اتفاقا علی دوستی‌مهر از حضور این شخص (که از افراد نزدیک به مهدی محمدنبی محسوب می‌شود) و یکی از دوستان کفاشیان که بیشتر توریست به نظر می‌رسد، ابراز ناراحتی کرده است.
دلخوری دوستی‌مهر
نزدیکان دوستی‌مهر معتقدند او با دلخوری و ناراحتی به میانمار رفته است. ضمن این‌که او از سردار آزمون خواسته تا با تیم‌ملی جوانان به میانمار برود که ظاهرا آزمون قبول نکرده است. در هر حال دو، سه اردوی تیم‌ملی جوانان در آلمان و اتریش لغو شد و دوستی‌مهر ته دلش از نحوه آماده‌سازی تیم‌ملی جوانان راضی نیست.
باز هم ناکامی؟
پس از ناکامی تیم‌های ملی نوجوانان در مسابقات آسیایی و تیم امید در اینچئون، حالا تمام امید فدراسیون فوتبال به تیم جوانان و شاگردان دوستی‌مهر است تا شاید بتوانند با کسب مدال و سهمیه رقابت‌های جام‌جهانی جوانان تا حدودی ناراحتی عموم از شرایط نابسامان تیم‌های پایه ملی فوتبال را کاهش دهند. گفتنی است تیم جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با تیم‌های میانمار، تایلند و یمن همگروه است. اولین بازی تیم ایران نیز 17مهرماه با تایلند برگزار می‌شود.

 


تعداد بازدید :  332