شماره ۱۰۲۵ | ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي
صفحه را ببند
اینستاگرام

حمایت طارمی از طاهری

بحث جدایی احتمالی علی‌اکبر طاهری از پرسپولیس یکی از موضوعاتی است که به احتمال فراوان پرسپولیس را وارد حاشیه خواهد کرد. انتشار اخبار متعدد در این زمینه و غیبت طاهری در باشگاه پرسپولیس باعث واکنش بازیکنان این تیم شد. مهدی طارمی با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت که طاهری همیشه پشت بازیکنان بوده، او از سرپرست این تیم خواست که این راه را ادامه بدهد و تا آخر همراه پرسپولیس باشد.

بازیگر معروف پشت رحمتی درآمد

اخبار مربوط به جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال هر لحظه شنیده می‌شود و حتی روز گذشته خبر حضور او در لیست مازاد استقلال به یکی از جنجالی‌ترین اخبار چند هفته اخیر تبدیل شد. هواداران استقلال که اخبار را پیگیری می‌کردند با انتشار پست‌هایی از رحمتی حمایت کردند، امیر جعفری، هنرپیشه استقلال هم با انتشار فیلمی از واکنش‌های رحمتی در طول این فصل، نوشت: «تیم بزرگ، بازیکن بزرگ می‌خواهد».

خاموش!

بختیار رحمانی،‌هافبک تیم فوتبال استقلال طبق گمانه‌زنی برخی از رسانه‌ها در لیست خروجی‌ آبی‌ها قرار دارد، هرچند که باشگاه اعلام کرده هفته بعد لیست خروجی را رسما اعلام می‌کند اما ظاهرا جدایی برخی از بازیکنان قطعی شده است. ‌هافبک سابق تراکتورسازی که این فصل به استقلال پیوسته، دقایقی بعد از انتشار این خبر، عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد که روی آن کلمه OFF نوشته شده بود، او دقایقی بعد این پست را
حذف کرد.

 


تعداد بازدید :  349