شماره ۳۹۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

جلالی و حراج گرمکن‌های معروف
گرمکن سرمه‌ای نماد من است!
گرمکن‌های سرمه‌ای مجید جلالی که شنیده می‌شود پوشیدن آنها از سوی این مربی حتی در گرمای اهواز بي‌دلیل نیست، به حراج گذاشته می‌شود. یکی از داغ‌ترین بحث‌های روز فوتبال ایران به گرمکن‌های سرمه‌ای و سفیدرنگ مجید جلالی برمی‌گردد و همین مسأله سبب شده حاشیه‌های زیادی برای این مربی باتجربه ایجاد شود. دراین‌باره جلالی با یک موسسه خیریه صحبت‌هایی انجام داده و به توافق رسیده تا تمام گرمکن‌های خود از ابتدای دوران مربیگری را به نفع نیازمندان به حراج بگذارد. جلالی دراین‌باره می‌گوید: «می‌خواهم طوری رفتار کنم که هر وقت نام گرمکن سرمه‌ای می‌آید همه یاد من بیفتند. این گرمکن را به نماد خودم تبدیل می‌کنم.»

نام رحمتی در لیست ارسالی به AFC
شاید با قرار نگرفتن نام رحمتی در لیست اعلام شده از سوی فدراسیون برای اردوی پرتغال، خیلی‌ها تصور کردند دیگر این دروازه‌بان که حتی در پیکان نیز بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد، دیگر شانسی برای رفتن به جام ملت‌های آسیا ندارد اما به نظر می‌رسد اعلام نام او در لیست اولیه تیم‌ملی بي‌دلیل هم نبوده است. لیست اولیه که حدود 40 نفر را در خود جای داده بود، همان لیستی است که به AFC اعلام شده تا فقط این بازیکنان برای حضور در جام ملت‌های آسیا شانس داشته باشند. پس سکوت این روزهای رحمتی هم بي‌دلیل نیست و او همچنان در انتظار روی خوش کی‌روش خواهد ماند.

تذکر استانداری مشهد به مرزبان
علیرضا مرزبان از زمانی که در سپاهان دستیار کرانچار بود و حتی زمانی که در کنار افشین قطبی حضور داشت، نشان داده بود که مربی باهیجانی زیاد است. او این عادتش را در پدیده هم ترک نکرده است. از آن‌جایی که مشهد یک شهر مذهبی به حساب می‌آید، به نظر این حرکات به مذاق برخی از مسئولان استان خوش نیامده است. جالب این‌جاست که این مربی طوری به تماشاگران این حرکات را آموزش داده بود که همگی آنها با فرمان این سرمربی به صورت متحد از جای خود برخواسته و این مربی را تشویق می‌کردند اما تذکر جدی مسئولان رده بالای این استان قضیه را متوقف کرد.

گواردیولا، نقره داغ شد
در پی اظهارات جنجالی عبدالله ویسی، سرمربی استقلال خوزستان که علاقه شدیدی هم به گواردیولا دارد، بعد از دیدار تیمش با پرسپولیس مبنی بر این‌که داور با او خصومت شخصی دارد، بالاخره رأی کمیته انضباطی اعلام شد. کمیته انضباطی، سرمربی آبی‌های خوزستان را 3 جلسه محروم و کولی بالی بازیکن این تیم را نیز یک جلسه محروم کرده است. فاضل بختیاری مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان بعد از اعلام این رأی می‌گوید: «ما از حق‌مان دفاع می‌کنیم. داوری در این بازی مشکل محرز داشت که اشتباهات او ثابت شد. ما حرفمان روی اشتباهات داوری بود نه گفتیم کسی غش کرده و نه تهمت جابه‌جایی پول زدیم. باید رأی را بررسی کنیم و اگر قابل اعتراض باشد صددرصد اعتراض خواهیم کرد.»


تعداد بازدید :  398