شماره ۱۰۲۴ | ۱۳۹۵ سه شنبه ۷ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

افزایش درآمد فیفا از جام‌جهانی| چهل‌وهشت تیمی شدن جام‌جهانی طبق درخواست جیوانی اینفانتینو افزایش درآمد ۶۴۰‌میلیون دلاری را برای فیفا به همراه خواهد داشت. جیووانی اینفانتینو، رئیس سوییسی فیفا پیش از این اعلام کرده بود که بیشتر اعضای شورای اجرایی فیفا نگرش مثبتی درباره برگزاری جام‌جهانی با 40 یا 48 تیم از ‌سال 2026 میلادی دارند.
نخستین خرید بارسلونا برای فصل بعد| بنابر اعلام سران باشگاه بارسلونا، آبی و اناری‌های کاتالونیا با ژائو کانسلو، بازیکن این فصل والنسیا به توافق رسیده‌اند و او از فصل آینده لباس قهرمان 5 دوره لیگ قهرمانان اروپا را به تن خواهد کرد. مذاکرات طرفین طی چند روز گذشته نتیجه‌بخش بود و مبلغ 30‌میلیون یورو پیشنهادی بارسلونا سرانجام مورد قبول کانسلو و باشگاه والنسیا واقع شد.
افشاگری داور معروف انگلیسی|  درحالی‌که لیگ‌های معتبر اروپایی به دلیل تعطیلات کریسمس و‌ سال نو میلادی موقتا تعطیل شده‌اند، لیگ برتر انگلیس با حرارت همیشگی خود درحال پیگیری است و حاشیه‌های آن هم ادامه دارد. روز گذشته ‌هاوارد وب، داور مشهور انگلیسی فاش کرد برخی بازیکنان برای شانه خالی کردن از تمرین با تیم و بازی کردن در تعطیلات کریسمس و به خاطر کنار خانواده بودن از او می‌خواسته‌اند که به آنها کارت بدهد. وب در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌تی اسپورت» گفت:   «بازیکنان با انجام خطاهای کوچک یا زدن توپ به بیرون از روی عمد در پی این هدف خود هستند تا تعطیلات کریسمس به استراحت بپردازند.»
تاریخ‌سازی گزینه سرمربیگری بایرن‌مونیخ| جولین ناگلسمن با ۲۹‌سال سن در بوندس‌لیگا نتایج درخشانی را کسب کرده است و از گزینه‌های سرمربیگری برای بایرن‌مونیخ در آینده محسوب می‌شود. درحالی‌که از لایپزیگ به‌عنوان شگفتی‌ساز این فصل بوندس‌لیگا یاد می‌کنند، هوفنهایم با سرمربی ۲۹ساله‌اش نتایج فوق‌العاده‌ای را کسب کرده است. این تیم که در فصل گذشته در معرض سقوط قرار داشت، در فصل جاری تا زمستان بدون شکست در بوندس‌لیگا به کار خود پایان داد و اکنون در رتبه پنجم قرار دارد و می‌تواند در لیگ اروپا حضور داشته باشد.

 


تعداد بازدید :  281