شماره ۳۹۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
3مرد جنایتکار در مخفیگاه شان دستگیر شدند
پایان آدم‌ربایی7روزه با مرگ دختر دانش‌آموز

گروه حوادث| 3 مرد که با طراحی نقشه‌ای مجرمانه دختربچه 12ساله را هدف توطئه مرگبار خود قرار داده بودند، در تجسس‌‌های ویژه پلیس تبریز به دام افتادند. این باند مخوف با گرفتن پول درخواستی، دانش‌آموز 12ساله را در اسارتگاه خود به قتل رساندند. ظهر 6 مهرماه وقتی زنگ مدرسه دخترانه به صدا درآمد 3 مرد در خیابان انتظار می‌کشیدند. دختر کلاس ششمی پا در خیابان گذاشت و قصد داشت تا به خانه‌اش برود اما خودرویی با 3 سرنشین به او نزدیک شد و راهش را سد کرد. مردی که در صندلی کنار راننده نشسته بود از دخترک خواست سوار خودرو شود. او که ترسیده بود عقب عقب برگشت اما سرنشینان خودرو به وی مهلت ندادند و با زور او را سوار کردند. داد و فریاد‌های دختربچه که عابران پیاده را به سمت خودرو تبهکاران جلب کرده بود، بي‌فایده ماند و مردان آدم‌ربا با سرعت سرسام‌آوری از محل دور شدند.
گزارش آدم‌ربایی
با مخابره شدن گزارش ربوده شدن دختربچه توسط سرنشینان یک خودرو، اکیپ‌هایی از پلیس شهرستان بناب به منظور بررسی صحنه جرم به محل آدم‌ربایی اعزام شدند. در بررسی و تحقیقات اولیه مشخص شد سرنشینان خودرو پس از درگیری دختر نوجوان را ربوده و متواری شدند. یکی از شاهدان ماجرا که دختربچه را شناخته بود به کارآگاهان گفت: وقتی خودرو مرموز جلوی پای دخترک ایستاد متوجه فریاد‌هایش شدم اما قبل از این‌که کسی بتواند اقدامی کند او در چنگال 3 سرنشین خودرو اسیر شد و به سرعت از محل متواری شدند. پلیس با شناسایی هویت دختربچه ربوده‌شده خانواده او را در جریان این آدم‌ربایی قرار داد.  درحالی‌که تحقیقات تخصصی و فنی ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی آغاز شده بود گروگانگیران پس از 2 روز در اولین تماس خود با خانواده دختربچه تقاضای پول کردند. خط تلفن منزل نوجوان ربوده‌شده توسط پلیس کنترل می‌شد، اما گروگانگیران که احتمال ردگیری‌های پلیس را از پشت خط تلفن می‌دادند با شیوه و شگرد قطع کردن سریع مکالمه‌شان در چند ثانیه اول سرنخی از خود به جا نگذاشتند. پول درخواستی در اختیار مردان گروگانگیر قرار گرفت تا دختربچه 12ساله آزاد شود. 2 روز از این ماجرا گذشته بود اما آدم‌ربایان دیگر تماس نمی‌گرفتند. به دلیل عدم تماس مجدد از سوی آدم‌رباها تحقیقات وارد مسیر جدیدی شد. همه تجسس‌ها روی ردیابی این باند متمرکز شد و کارآگاهان پس از 7 روز توانستند با اقدامات اطلاعاتی و علمی شبکه مردان خطرناک را ردیابی کنند.
عملیات     غافلگیرکننده
ماموران با ردیابی مخفیگاه گروگانگیران در بناب بي‌درنگ محل اختفای این مردان تبهکار را محاصره کردند. پلیس که با عملیات نامحسوس وارد اسارتگاه آدم‌ربایان شده بود دختربچه را پیدا نکرد. وقتی 3 مرد تبهکار در دام ماموران گرفتار شدند، مشخص شد آدم‌ربایان کودک 12ساله را 48 ساعت پس از آدم‌ربایی خفه کرده و در خانه یکی از آدم‌رباها دفن کرده‌اند.

دیدگاه‌های دیگران

ر
ر |
مخالف 0 - 0 موافق
خدا لعنتتون کنه شما که پول گرفتین دیگه چرا اون طفل معصوم کشتین

تعداد بازدید :  286