شماره ۳۹۷ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۵ مهر
صفحه را ببند
سرقت مسلحانه مرد بیکار از بانک

دزد مسلح بانکی در خیابان ری هنوز از در خارج نشده بود که بازداشت شد. همکاري مردم و حضور به‌موقع پليس 110 موجب دستگيري سارق مسلح بانک در کمتر از 6 دقيقه شد.
مرد مسلح که در سرقت برنامه‌ریزی شده، ساعت 14 هفتم مهرماه وارد بانکی در خیابان ری شد شعبه خلوت بود. ناگهان اسلحه را از پیراهنشان بیرون کشید و با داد و فریاد شروع به تهدید کرد. می‌خواست پول‌های بانک را سرقت کند. کارکنان بانک به دستور مرد ناشناس روی زمین خوابیدند که ناگهان صدای آژیر بانک بلند شد. دستپاچه شده بود به سمت گیشه رفت و کیسه مشکی رنگش را پر از پول کرد. می‌خواست از مخمصه فرار کند شلیک کرد اما تیر اول عمل نکرد و در جان لوله گیر کرد. همین موضوع کافی بود تا کارمندان بانک او را محاصره کنند.
ساعت 14 روز هفتم مهرماه امسال مأموران از طریق مرکز پیام از حضور سارقی مسلح در یکی از بانک‌های خیابان «ری» با خبر شدند و بلافاصله تیم تخصصی سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای بررسی و صحت و سقم گزارش دریافتی به محل اعزام شد.
پس از حضور مأموران در محل مشاهده شد که مردی با یک قبضه اسلحه کمری وارد بانک شده اما به وسیله عوامل بانک در محاصره قرار گرفته است. این متهم مسلح با سرقت هشتاد‌میلیون تومان پول قصد فرار داشت که مأموران با حضور در مقابل بانک مانع خروج وی شدند و او را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ هویت نامبرده را «جاسم» و 25ساله اعلام کرد و افزود: متهم در جریان بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد که مدت پانزده روز است از شهرستان برای پیدا کردن کار به تهران آمده و در آن روز به خاطر داشتن اسلحه وسوسه شده و به فکر سرقت از بانک افتاده و با توجه به خلوتی محل، وارد عمل شده است.
وی با بیان این‌که سرانجام به علت عمل نکردن تیر اول و گیرکردن گلوله در جان لوله و حضور به موقع مأموران، متهم دستگیر شد، گفت: نامبرده دستگیر و به کلانتری انتقال داده شد در ادامه مأموران از رئیس بانک به‌عنوان شاکی اقدام به تحقیق کردند.
سرهنگ موقوفه‌ای افزود: پس از بازجویی از متهم در این‌خصوص پرونده‌ای برای وی تشکیل شد و برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.


تعداد بازدید :  267