شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
آژیر

واژگونی مرگبارتانکر 32‌هزار لیتری بنزین
گروه حوادث| تانکر 32‌هزار لیتری بنزین در جاده قدیم کرج واژگون شد و یک کشته برجای گذاشت.‌ ساعت 5:35 بامداد صبح دیروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی از واژگونی یک تانکر 32‌هزار لیتری بنزین در شرق به غرب جاده قدیم کرج مطلع شد. بلافاصله 5 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه 5 تانکر آب، 4خودروی فوماتیک، 2خودروی کف و 2دستگاه جرثقیل سنگین را عازم محل حادثه کرد.
بررسی‌ها نشان می‌داد تانکر 32‌هزار لیتری بنزین هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی جاده منحرف و پس از برخورد با جدول‌های کناری بزرگراه در محل واژگون شده. راننده این خودروی سنگین، بر اثر شدت حادثه در اتاقک درهم پیچیده خودرو گرفتار شده و بنزین زیادی هم در سطح جاده جاری شده بود.آتش‌نشانان به محض رسیدن، جاده را ایمن‌سازی و از عبورومرور خودروها جلوگیری كردند. ماموران با تجهیزات ویژه نجات، راننده را كه به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده بود، از اتاق درهم پیچیده خودرو خارج کردند.گروه دیگری از آتش‌نشانان با پاشیدن كف مخصوص روی تانكر بنزین و سطح جاده از بروز آتش‌سوزی و انفجار احتمالی جلوگیری كردند وقتی خودرو‌های فوماتیك (مخصوص حمل كف) به محل حادثه رسیدند بر شدت
كف زدن افزوده شد و با قرارگیری جرثقیل 55تنی، تانكر به حالت اولیه برگشت. با ایمن‌سازی محل و مرتفع شدن خطر آتش‌‌سوزی، نیرو‌های آتش‌نشانی و خودرو‌های سبك و سنگین به ماموریت خود پایان دادند.

مرگ تلخ 3 عضو یک خانواده برخورد شدید خودروی آردی با ستون‌های پل آیت‌الله سعیدی 3کشته برجا گذاشت.
ساعت 5:29 صبح دیروز حادثه خودرویی در مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان زیر پل آیت‌الله سعیدی به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.
در ادامه آتش‌نشانان 3 ایستگاه خود را به محل حادثه رسانده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک خودروی آردی به دلیلی نامشخص از مسیر اصلی خود منحرف و با ستون‌های پل برخورد کرده است. این خودرو 4سرنشین داشت که آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و آنها را خارج کردند. یک مرد 45ساله، زن 35ساله و پسر 8ساله جان خود را در این حادثه از دست دادند و دختر 13ساله آنها که دچار آسیب‌دیدگی شدید شده بود از سوی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.


تعداد بازدید :  179