شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
قدرت‌نمایی مسلحانه 15 شرور در باشگاه بدنسازی

گروه حوادث| 15بچه محل شرور در نقشه‌ای از پیش تعیین شده با سلاح سرد و گرم به یک باشگاه بدنسازی حمله کردند.
اختلاف قبلی بین چند شرور محلی و صاحبان یک باشگاه بدنسازی کافی بود تا این درگیری خونین رقم بخورد.وقتی مردان در باشگاه ورزشی مشغول تمرین بودند هرگز تصور نمی‌کردند اشرار محله آنها را محاصره کنند. در این درگیری 11نفر مصدوم شدند. شدت درگیری و جراحات وارده به‌حدی بالا بود که از نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان هم، درخواست کمک شد.ساعت 14 ظهر روز شنبه 12 مهر ماه بود که خبر درگیری هولناکی در یکی از باشگاه‌های بدنسازی شهر فلاورجان اصفهان در اتوبان ذوب‌آهن به پلیس مخابره شد. با دریافت این خبر بلافاصله اکیپی از ماموران کلانتری به محل حادثه اعزام شدند. ماموران نیروی انتظامی به محض ورود به داخل سالن بدنسازی با صحنه عجیبی روبه‌رو شدند. وسایل بدنسازی و دمبل‌ها و‌ هارتل‌ها به اطراف سالن پرتاب شده بود و آینه‌های داخل سالن شکسته شده بودند. مردان شرور درحالی‌که با اسلحه و چاقو درحال عربده‌کشی در باشگاه بودند، ناگهان با ماموران پلیس روبه‌رو شدند. عملیات پلیسی کلید خورد. تحقیقات اولیه نشان می‌داد 15 نفر شرور با نقشه قبلی به باشگاه بدنسازی حمله کرده‌اند و پس از جر و بحث با صاحبان باشگاه درگیری خونینی را رقم زده‌اند.همزمان با تحقیقات پلیسی به دلیل شدت جراحات وارد شده به افرادی که در این درگیری حضور داشتند بلافاصله نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس نیز وارد عمل شدند.
امدادگران هلال احمر
با اعلام خبر درگیری خونین در باشگاه بدنسازی به پایگاه هلال‌احمر محور اصفهان- شهرکرد بلافاصله 3 امدادگر به محل حادثه اعزام شدند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد کسانی که در این درگیری شرکت کرده بودند با چاقو و شلیک‌های گلوله زخمی شده‌اند. امدادگران با مشاهده مصدومان حادثه عملیات امداد اولیه را آغاز کردند. با کمک نیروهای هلال‌احمر و عوامل اورژانس حاضر در محل، 9 مصدوم این درگیری خونین به صورت سرپایی درمان شده اما حال 2 نفر از آنها وخیم بود که با کمک ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند. حسین قریشی مدیرعامل هلال‌احمر استان اصفهان در رابطه با این خبر به «شهروند» گفت:  «ساعت 20: 14 ظهر روز شنبه از طریق عوامل اورژانس در جریان نزاع خونینی قرار گرفتیم که به دلیل بالا بودن شدت جراحات وارد شده به افرادی که در این نزاع بودند از نیروهای امدادگر هلال‌احمر درخواست کمک شد. با دریافت این خبر 3امدادگر از پایگاه اصفهان- شهرکرد به محل حادثه اعزام شدند. در این درگیری که از سلاح‌های سرد و گرم استفاده شده بود شرکت‌کنندگان این نزاع دچار صدمه و خونریزی‌های سطحی شده بودند.
زوایای حادثه
تحقیقات پلیسی در رابطه با این درگیری خونین نشان می‌داد که تعدادی از افراد شرور در پی اختلاف قبلی به باشگاه بدنسازی ستارگان شهر در فلاورجان قشون‌کشی کرده بودند. تا این‌که درگیری لفظی با تعدادی از کارمندان شیفت ظهر باشگاه نزاع خونینی را رقم زد. چند مشتری باشگاه هم که در همان زمان در داخل باشگاه بودند ناخواسته وارد این درگیری شدند. با حضور به موقع نیروهای پلیس متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.


تعداد بازدید :  117