شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  پیک بادپاد باید از اتحادیه مجوز بگیرد| علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تمام واحدهای پیک بادپا باید از اتحادیه پیک موتوری تهران مجوز فعالیت صنفی بگیرند چرا که وزارت کشور که عضو هیأت عالی نظارت بر اصناف است مجوز تأسیس اتحادیه مبنی بر قانون نظام صنفی را امضا کرده است و اجرای این قانون ضروری است.

  جهش 70‌درصدی قیمت مسکن در ‌سال آینده| حسن محتشم رئیس انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به تقاضای پنهان در بازار مسکن اعلام کرد: درحال حاضر دو‌میلیون خانوار در کشور فاقد مسکن هستند. وی افزود: میزان تقاضای پنهان برای خرید مسکن همچنان رو به افزایش است و پیش‌بینی می‌شود با جهش 70‌درصدی قیمت در‌ سال آینده مواجه شویم.

  نیاز ۳۰۰ هواپیما در ناوگان مسافری| علیرضا جهانگیریان گفت: بازار صنعت هوانوردی برای پاسخگویی به تقاضاهای موجود هم‌اکنون به 300 فروند هواپیما در کشور نیاز دارد. هم‌اکنون از 85‌میلیون ظرفیت فرودگاهی تنها 45‌میلیون نفر اعزام و پذیرش صورت می‌گیرد و در برخی فرودگاه‌ها از 5‌درصد ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

  کارنامه خصوصی‌سازی در ۶ ماه نخست ۹۳| در نیمه نخست امسال، 31‌هزار و 811‌میلیارد ریال سهم دولتی در این مدت به فروش رسیده که از این میزان 75‌میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار، 25‌هزار و 443‌میلیارد ریال در فرابورس، یک‌میلیارد ریال از طریق مذاکره و 6‌هزار و 292‌میلیارد ریال از طریق مزایده واگذار شده است. همچنین در 6 ماه نخست امسال 31‌هزار و 425‌میلیارد ریال به‌صورت بلوکی، 75‌میلیارد ریال به‌صورت تدریجی و 311‌میلیارد ریال به صورت ترجیحی واگذار شده است.

 


تعداد بازدید :  142