شماره ۱۰۱۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

اولین اخراج میثاقیان|   اکبر میثاقیان، سرمربی باسابقه تیم بادران تهران به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمتش در این تیم برکنار شد. میثاقیان در این‌باره عنوان کرد: «برای نخستین‌بار درعمر مربیگری‌ام اخراج شدم. مدیران باشگاه بادران آدم‌های بسیار خوبی هستند. آنها از جیبشان درفوتبال هزینه می‌کنند اما حیف شد که فریب‌شان دادند. اطراف آنها خیلی شلوغ است. تیم ما در نیم‌فصل دوم می‌توانست قهرمان شود. ما هنوز در کورس مدعیان صعود قرار داریم. مطمئن بودم که در نیم‌فصل دوم قهرمان می‌شویم و به لیگ برتر صعود می‌کنیم. من برای بستن این تیم خیلی زحمت کشیدم.» قرار است محمد ربیعی به صورت موقت هدایت تیم بادران را عهده‌دار باشد.
تحقق آرزوی دیرین سوارکاران ایرانی| آرزوی دیرین سوارکاران ایرانی برای داشتن مربی خوب خارجی محقق و قرار شد یک مربی بلژیکی کار خود را آغاز کند. مسعود خلیلی، رئیس فدراسیون سوارکاری در این‌باره اظهار داشت: «مربی بلژیکی مدنظر ما در ایران مستقر شده است و ملی‏‎پوشان کشورمان تمریناتشان را زیرنظر او پیگیری می‎کنند. قرارداد این دارنده مدال المپیک تا پایان بازی‎های آسیایی جاکارتای 2018 است. او 10روز هرماه در ایران خواهد بود و 20روز هم درکشورمان نیست. طی مدتی که این مربی در ایران نیست، تمرینات سوارکاران را زیرنظر خواهد داشت.»
نسیمی‌شاد رکورد 200 متر قورباغه را شکست|  آریا نسیمی شاد، شناگر ۱۷ساله و المپیکی ایران درماده ۲۰۰متر قورباغه رکورد ملی ایران را ارتقا داد. نسیمی شاد ۲۰۰متر قورباغه را در استخر مسافت کوتاه با زمان  ۲.۱۵.۲۹  طی کرد. پیش از این رکورد ملی این ماده با زمان ۲.۱۸ دراختیار خودش بود. آرشام میرزایی دیگر شناگر ایران هم در ماده ۵۰متر آزاد زمان  ۲۳.۴۱ را ثبت کرد. مسابقات شنای مسافت کوتاه قهرمانی جهان به مدت 6روز در کانادا برگزار می‌شود.
استعفای اکبرپور از سرمربیگری استقلال| سیاوش اکبرپور که هدایت تیم فوتبال جوانان استقلال را برعهده داشت، از سمت خود استعفا کرد. پس از این‌که اعضای تیم جوانان استقلال در یکی از تمرینات خود اعلام کردند که با توجه به مشکلات مالی اقدام به تحریم تمرینات خواهند کرد، مسئولان باشگاه استقلال واکنش تندی نشان داده و از برخورد شدید با عوامل تیم خبر دادند. این مسأله و اتفاقات روزهای اخیر باعث شد تا اکبرپور از سرمربیگیری تیم جوانان استقلال استعفا دهد.

 


تعداد بازدید :  155