شماره ۱۰۱۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
پاپاراتزی

واکنش اینفانتینو به کودک‌آزاری
سوءاستفاده جنسی از بازیکنان فوتبال در سنین پایین توسط مربیان آنها جدیدترین رسوایی بریتانیایی‌ها بود که در روزهای اخیر ابعاد گسترده‌ای پیدا کرده و در رسانه‌های انگلیسی بازتاب داشته است. جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در این‌باره گفت: «این موضوعی است که باید جدی گرفته شود. نباید در این زمینه چه به لحاظ فوتبالی چه به لحاظ کیفری مدارایی صورت بگیرد. آنهایی که بر سر کودک‌آزاری گناهکار شناخته می‌شوند، باید به‌طور خیلی جدی مورد مجازات قرار بگیرند. آنها باید بدون هیچ پرسش و پاسخی از فوتبال اخراج شوند؛ اما باید به لحاظ کیفری هم مورد محاکمه و مجازات قرار بگیرند. چیزی بدتر از کودک‌آزاری در زندگی وجود ندارد.»

ناامیدی آناستازی از حضور در ایران
در حالی که در روزهای اخیر صحبت‌ها مبنی بر حضور آندره آناستازی، مربی ایتالیایی در تیم‌ملی والیبال ایران بر روی نیمکت سرمربیگری به گوش می‌رسید، اما او در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده که به احتمال فراوان پیشنهاد سرمربی‌گری تیم‌ملی والیبال ایران را نمی‌پذیرد. آناستازی که مربی باشگاه گدانسک در لهستان نیز است در گفت‌وگو با سایت WP لهستان گفت: «بله درست است که من از ایران پیشنهاد دارم اما اولویت اصلی من حضور در تیم باشگاهم است؛ چرا که ارتباط خیلی خوبی با تیم گدانسک دارم. مسئولان فدراسیون والیبال ایران با من تماس گرفتند و با آنها صحبت‌های خوبی داشتیم اما از نظر من مذاکرات خیلی پیشرفته نیست.»

سرقت 70 هزاریورویی از مدافع رئال
رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال‌مادرید هنگام بازی در لیگ قهرمانان برابر دورتموند با یک اتفاق ناراحت‌کننده روبه‌رو شد. این بازیکن بعد از اتمام دیدار رئال و دورتموند وقتی قصد وارد‌شدن به خانه خود را داشت، متوجه ورود سارقان به منزلش شد و بعد از بررسی‌های پلیس متوجه شد که 70 هزاریورو از او به سرقت رفته است. سارقان 12 ساعت مچی، پول نقد و طلا را از خانه این مدافع فرانسوی به سرقت بردند. سارقان در حالی وارد منزل این مدافع شدند که واران فراموش کرده بود هشدار امنیتی خانه خود را فعال کند. رافائل واران بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت‌های متوالی 11 بار برای رئال‌مادرید در لالیگا بازی کرد و یک گل به ثمر رساند.

دورگه جدید در راه تیم‌ملی فوتبال
سایت سوئدی «آفتون‌بلادت» نوشت: «سامان قدوس، مهاجم 23 ساله و ایرانی‌الاصل تیم فوتبال اوسترسوند سوئد، در نخستين فصل حضورش در لیگ دسته اول فوتبال سوئد، در 30 بازی، 10 گل زد و به تیمش برای قرار گرفتن در رده هشتم کمک کرد. عملکرد خوب او سبب شد که در اوایل ماه نوامبر شایعاتی درخصوص احتمال فرخوانده شدن وی به اردوی تیم‌ملی منتشر شود.» قدوس که دوران بازیگری‌اش را ‌سال 2011 در تیم لیمهامن بونکفلو آغاز کرده و پس از آن به تیم‌های ترلبورگ و سیرانسکا پیوست، درباره این خبر گفت: «من می‌دانم که آنها (مسئولان تیم‌ملی ایران) برای دعوت از من ابراز علاقه کرده‌اند و می‌خواهند که من بیایم.»


تعداد بازدید :  109