شماره ۱۰۱۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
حضور شبانه مهدی رحمتی در کمیته اخلاق
متهم، شاکی شد!

شهروند| بعد از این‌که کاپیتان استقلال در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی به محرومیت از 3 بازی به خاطر انتشار یک عکس با یک هوادار در ارمنستان تهدید شده بود، حضور این بازیکن در کمیته اخلاق ماجرا را 180 درجه تغییر داد.
حضور شبانه در کمیته اخلاق
با این‌که گفته می‌شد مهدی رحمتی قصد دارد بعد از دیدار با تراکتورسازی راهی کمیته اخلاق شود تا برخی مسائل را پیرامون عکسی که از وی در ارمنستان در کنار یک هوادار منتشر شده بود، توضیح دهد، کاپیتان استقلال تصمیم گرفت هر چه سریع‌تر این موضوع را پایان دهد و چهارشنبه‌شب در کمیته اخلاق حاضر شد. دروازه‌بان آبی‌پوشان نشستی را با تورک، رئیس کمیته اخلاق برگزار کرد تا از محرومیت احتمالی‌اش جلوگیری شود.
شکایت رحمتی از تورک
قبل از حضور مهدی رحمتی در کمیته اخلاق بحث‌های زیادی پیرامون او مطرح شد و یکی از اعضای کمیته اخلاق نیز عکس او را با تصاویری که چندی پیش باعث محرومیت سوشا مکانی شد، مقایسه کرده بود. همین موضوع باعث شد تا رحمتی شکایتی را  از همین عضو کمیته اخلاق تقدیم تورک کند: «من گلایه‌ای از یکی از همکاران تورک درباره مصاحبه‌هایش داشتم و شکایتی هم از ایشان تقدیم رئیس محترم کمیته اخلاق کردم که تورک با خوشرویی این گلایه مرا شنیدند و قول برخورد با این موضوع را دادند.»
لغو   محرومیت؟
قبل از حضور رحمتی در کمیته اخلاق بحث محرومیت 3جلسه‌ای او مطرح بود اما به نظر می‌رسد فشارها باعث شده تا این موضوع برای کاپیتان ختم به خیر شود. تورک،‌ رئیس کمیته اخلاق که پیش از این مورد حمله استقلالی‌ها قرار گرفته بود، این‌بار به تقدیر از کاپیتان استقلال پرداخت: «سیدمهدی رحمتی در محل کمیته اخلاق حضور یافت و به خوبی توضیحاتی را ارایه کرد که از متانت و رفتار ایشان تقدیر و تشکر می‌کنم. درخصوص مشکلاتی که وجود داشت به بحث و بررسی پرداختیم و سوءتفاهماتی که ایجاد شده بود، خوشبختانه رفع شد.» از سوی دیگر رحمتی هم از این نشست ابراز رضایت کرد: «عمده گلایه مسئولان کمیته اخلاق از من بابت این بود که چرا با وجود احضارم به کمیته اخلاق به آن‌جا نرفته بودم و این باعث شده بود که آنها گمان کنند من به عمد به این کمیته نرفته‌ام و بعد از این‌که این عزیزان صحبت‌های مرا شنیدند و فهمیدند تنها یک‌بار نامه این کمیته به دست من رسیده بود، قانع شدند و موضوع تمام شد و مشکلی نیست.»


تعداد بازدید :  147