شماره ۱۰۱۰ | ۱۳۹۵ شنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

درخواست برای حذف روسیه از المپیک|  بخش دوم گزارش رئیس کمیسیون مستقل تحقیقات «آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ» درخصوص دوپینگ ورزشکاران کشور روسیه روز جمعه منتشر شد. در آستانه این اتفاق مهم، «توماس باخ» رئیس کمیته‌ بین‌المللی المپیک خواستار محرومیت روس‌ها ازحضور در المپیک به دلیل دستکاری درنمونه‌های آزمایش دوپینگ شد. او در این‌باره گفت: «برنامه موفق ما دربررسی دوباره آزمایش‌های دوپینگ که با همکاری آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ صورت گرفت، باعث رشد دوپینگی‌ها دربرخی از کشورها ازجمله روسیه و همچنین برخی رشته‌ها ازجمله وزنه‌برداری شد.»
تغییر لوگوی تیم چاپه کوئنسه| باشگاه چاپه کوئنسه که دوهفته پیش نزدیک به 20 بازیکن و تعدادی از اعضای کادر فنی و مدیریتی‌اش را درسانحه سقوط هواپیما از دست داد، اقدام به تغییر لوگوی خود کرد. در لوگوی جدید باشگاهی که هواپیمای حامل اعضایش درمسیر پایتخت کلمبیا برای حضور در بازی رفت جام سودآمریکانا سقوط کرد، دو ستاره سفید اضافه شده است که یکی از آنها نشانه اولین قهرمانی این تیم در سود آمریکاناست و دیگری نشانه‌ یادبود قربانیان پرواز این تیم.
کویت در آستانه حذف از جام ملت‌های آسیا| کنفدراسیون فوتبال آسیا به فدراسیون کویت ضرب‌الاجلی را مشخص کرد تا مسأله تعلیق خود را حل کند. درغیر این صورت حق شرکت در مسابقات مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا 2019 امارات را ندارد. فدراسیون کویت از‌سال گذشته به خاطر دخالت‌های دولت در امور این فدراسیون ازسوی فیفا تعلیق شد.AFC  تا تاریخ 23 دسامبر(3 دی‌ماه) به فدراسیون کویت مهلت داد تا مشکل تعلیق خود را حل کند.
کونسیسائو به لوشامپیونه رفت| باشگاه نانت فرانسه به‌طور رسمی سرژیو کونسیسائو را با قراردادی یک‌سال و نیمه به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. این انتخاب درحالی صورت گرفت که رنه ژیرار یک هفته پیش از سمت سرمربیگری خود در این تیم فرانسوی استعفا کرده بود. این سرمربی پرتغالی که سابقه بازی در اینتر، لاتزیو و پارما را دارد، پیش از این هدایت تیم‌های پرتغالی همچون براگا و ویتوریا گیمارش را برعهده داشته است. نانت درحال حاضر با 13 امتیاز در رده نوزدهم جدول 20 تیمی لیگ یک فرانسه قرار دارد و دربازی بعدی خود باید به مصاف کان برود که در مکان هفدهم جدول است.


تعداد بازدید :  124