شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

پوستر فیلمی که کیانو ریوز در آن نقش قاتل را بازی می‌کند به نام «جان ویک» (John Wick) رونمایی شد. شرکت سامیت اینترتینمنت این فیلم را 24 اکتبر (2 آبان) روانه سینماها می‌کند.

«دختری از کارخانه/Factory Girl» نماینده مصر در اسکار شد. کشور مصر، فیلمی از «محمدخان/Mohamed Khan» با محوریتِ زن‌سالاری را به‌عنوان نماینده خود در اسکار هشتادو‌هفتم انتخاب کرد.

«پنه لوپه کروز»، بازیگر برنده اسکار‌هالیوود، قرار است در فیلم «ملکه اسپانیا» به کارگردانی «فرناندو تروئبا»، کارگردان برنده اسکار سینمای اسپانیا، ایفای نقش کند.

ساخت موسيقي فيلم سينمايي «اعترافات ذهن خطرناك من» به كارگرداني هومن سيدي به حامد ثابت رسيد. قرار است اولين نمايش فيلم هومن سيدي در جشنواره سي و سوم فيلم فجر باشد. اين كارگردان از دو‌سال قبل فيلم «سيزده» را آماده نمايش دارد كه هنوز اكران عمومي نشده است.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «پرده‌نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی همزمان با عید قربان پس از چند روز وقفه آغاز شد.

سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری با پایان 40‌درصد از کل تصویربرداری بار دیگر راهی بیمارستان می‌شود.


سریال طنز «اتاق عمل» شبکه تهران به کارگردانی مهران مدیری و تهیه‌کنندگی حمیدرضا مهدوی از شنبه 12 مهرماه از لوکیشنی از فرمانیه کلید خورد.

پوستر هفته ملی کودک ایران با شعار «بادبادک امید؛ شادی، دانش، آرامش» رونمایی شد.

در بیست و هشتمین جشنواره فیلم کودک از چهار کتاب «بانویی از زاگرس» به نگارش مزدا مرادعباسی، فیلمنامه «نیاز» نوشته علی‌اکبر قاضی‌نظام، فیلمنامه «هامون و دریا» نوشته ابراهیم فروزش و فیلمنامه «شاخ گاو» به نویسندگی کیانوش عیاری رونمایی شد.

موسسه فیلم آمریکا (AFI) اعلام کرد طی مراسم رسمی که روز چهارم ژوئن 2015 در لس‌آنجلس برگزار می‌شود، به پاس یک عمر دستاورد هنری از استیو مارتین بازیگر،‌کمدین‌، فیلمنامه‌نویس‌، تهیه‌کننده و آهنگساز‌ هالیوودی تجلیل خواهد شد.


پوستر فیلم سینمایی «مهمان داریم» همزمان با عید قربان در آستانه اکران عمومی رونمایی شد.

اکران فیلم مستند «شش قرن و شش سال» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبی میرتهماسب از ۱۳مهرماه در گروه سینمایی هنر و تجربه آغاز می‌شود.

نسخه انگلیسی کتاب دا که به تازگی توسط پال اسپراکمن استاد دانشگاه راتگرز نیوجرسی به زبان انگلیسی ترجمه شده است، در دفتر رایزنی فرهنگی ایران در سازمان ملل متحد واقع در نیویورک رونمایی شد.

عکس‌های شاهین آزما از فیلم «ماهی و گربه» همزمان با اکران عمومی این فیلم در قالب گروه سینمایی «هنر و تجربه» در گالری پاییز خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می‌شود و این نمایشگاه تا 18 مهرماه ادامه خواهد داشت.

«میکاییل» عنوان جدیدترین سریال سیروس مقدم که قرار است 15 آبان ماه کلید بخورد، سریالی در ژانر پلیسی است که سعید نعمت‌الله نویسنده آن است.

آلبوم موسیقی «آرامش» اثر کریستین شولز طی هفته آینده به بازار موسیقی عرضه می‌شود.


پوستر فیلم سینمایی «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی رونمایی شد.


تعداد بازدید :  142