شماره ۳۹۶ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۴ مهر
صفحه را ببند
بازار جهانی

تولید انبوه «آی واچ» اپل  از ۲۰۱۵
گزارش‌ها حاکی است تولید انبوه ساعت هوشمند اپل تا قبل از ژانویه‌ سال ۲۰۱۵ آغاز نخواهد شد. همین مسأله موجب خواهد شد اپل نتواند به وعده‌های خود در این زمینه جامه عمل بپوشاند. یکی از دلایل تأخیر در عرضه ساعت اپل آن است که پیش از این قرار بود دو شرکت به نام‌های Quanta Computer و Inventec تولید اجزای متعلقه این ساعت را برعهده داشته باشد، اما حال مشخص شده که تنها یک شرکت یعنی Quanta در این زمینه با اپل همکاری می‌کند. متوسط قیمت این ساعت‌ها 500 دلار اعلام شده و پیش‌بینی می‌شود 10‌میلیون ساعت اپل در‌ سال 2015 به فروش برسد.

فعالیت بهداشتی و درمانی فیس‌بوک
فیس‌بوک با توجه به اطلاعات گسترده‌ای که از صدها‌میلیون نفر در سراسر جهان جمع‌آوری کرده با هدف افزایش کاربر و درآمد تبلیغاتی قصد دارد در حوزه بهداشت و درمان نیز به ارایه خدمات بپردازد. این شرکت امیدوار است با سرمایه‌گذاری در این زمینه منبع درآمد جدیدی برای خود پیدا کند. قبلا گوگل و اپل نیز به این کسب و کار پررونق علاقه نشان داده بودند.  مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس‌بوک شخصا 5‌میلیون دلار به این امر اختصاص داده است.

زنفون ۵/۵ اینچی در بازار
ایسوس درصدد معرفی گوشی زنفون بعدی خود با نمایشگر ۵/۵ اینچی است. این شرکت درحال کار روی دستگاه زنفون 5/5 اینچی است که به احتمال زیاد در نمایشگاه CES2015 معرفی خواهد شد. این گوشی جانشین زنفون4، زنفون5 و زنفون6 خواهد بود. ایسوس برای امسال پیش‌بینی فروش 7 و 8‌میلیون دستگاه زنفون را کرده است. ا    


تعداد بازدید :  215