شماره ۳۳۸ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲ مرداد
صفحه را ببند
با وجود داشتن پیشنهاد از MLS
نکونام در آستانه بازگشت به اوساسونا

گروه ورزش| جواد نکونام، کاپیتان ایران در فصل نقل و انتقالات ایران نتوانست با تیمی به توافق برسد و حالا شنیده می‌شود دوباره به اوساسونا باز خواهد گشت. روزنامه داریو دیناوارا که به باشگاه اوساسونا بسیار نزدیک است، اعلام کرده این باشگاه مذاکرات موفقیت‌آمیزی با جواد نکونام داشته و کاپیتان تیم‌ملی ایران روز پنجشنبه هفته جاری قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد.
نکونام در گفت‌وگو با دپورتیوا نیز درباره شرایط باشگاه اوساسونا گفته است: «می‌دانم که باشگاه شرایط اقتصادی خوبی ندارد اما دوست دارم به تیم اوساسونا بازگردم.» دپورتیوا همچنین خبر داد باشگاه اوساسونا هنوز به جواد نکونام بابت حضور قبلی این بازیکن در اسپانیا بدهکار است و حضور جواد نکونام می‌تواند این بدهی را تسویه کند.»
یکی از مدیران باشگاه اوساسونا نیز در گفت‌وگو با پایگاه اینترنتی دپورتیوا عنوان کرد: «نکونام را به خوبی می‌شناسیم. او بازیکن باارزشی است که می‌تواند به تیم ما کمک کند. البته مذاکرات ما با این بازیکن ادامه دارد هرچند که هر دو طرف برای امضای این قرارداد مصمم هستند. با این همه باید اعلام کنم که مذاکرات ما با نکونام در مراحل پایانی قرار دارد و به احتمال زیاد قرارداد او به‌زودی امضا می‌شود.» این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده که نکونام از یک باشگاه لیگ آمریکا نیز پیشنهاد دارد.


تعداد بازدید :  79