شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
فوتبال جهان

دلخوری بکام از همسرش
دیوید رابرت جوزف بکام، ستاره بارنشسته فوتبال از کارهای سخت و بی وقفه همسرش در بیرون از منزل گله‌مند شده‌است. تنها زننده گل با ضربات ایستگاهی در 2 جام‌جهانی می‌گوید کار زیاد، ویکتوریا را از 4 فرزندش دور می‌کند. یک منبع نزدیک به این خانواده حرف‌های جالبی می‌زند: «ویکتوریا درگیر فروشگاهش است و اصرار دارد همه کارها، ازجمله آویزان کردن لباس‌ها و انتخاب موسیقی داخل سالن را خودش انجام دهد. دیوید می‌گوید او دارد خودش را از پا می‌اندازد و از همسرش خواسته کارهایش را کمتر کند. دیوید بیشتر در کارهای خانه حضور دارد. او برای فرزندان غذا درست می‌کند و با آنها وقت می‌گذراند تا آنها دلشان برای مادرشان تنگ نشود.»

بمب در هتل بایرن
راز به صدا درآمدن آژیر خطر هتل محل اقامت بایرن در مسکو فاش شد. برخلاف آنچه گفته شده این آژیر به خاطر احتمال ایجاد آتش‌سوزی به صدا در نیامد و حاصل تماس با مدیر هتل مبنی بر وجود بمب داخل طبقات بود. پلیس بلافاصله آژیر را به صدا درآورد و 2 ساعت پس از ترک هتل از سوی میهمان، مقدمات بازگشت بایرنی‌ها به هتل را فراهم کرد.

توافق عجیب بر سر انتقال رونالدو
«گیوم بلگه» کارشناس برجسته فوتبال اسپانیا ادعا کرد طبق یک توافق نانوشته رئال‌مادرید، 2‌سال دیگر پس از بهره بردن از تمام توانایی‌های رونالدو در آستانه 32 سالگی کریس، او را به آرزویش مبنی بر بازگشت به منچستریونایتد می‌رساند. به گفته این چهره برجسته، محال است در شرایط فعلی پرس که روی رونالدو 200‌میلیون یورو قیمت گذاشته، حاضر به فروش ستاره اول و آخر خود شود.

تحویل گرفته نشدن آقای خاص
غرور آقای خاص چلسی، خشم سرمربی و مربی آستون ویلا را در پی داشت. مورینیو در لحظات پایانی بازی هفته ششم لیگ برتر، قبل از خروج زودهنگام از زمین قصد دست دادن با لمبرت و روی‌کین را داشت که لمبرت با اشاره به ساعت و به او گفت بازی هنوز تمام نشده و به همین دلیل با او دست نداد. کین هم اصلا به آقای خاص نگاه نکرد.


تعداد بازدید :  229