شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
میلاد فخرالدینی، مدافع استقلال در گفت‌وگو با «شهروند»:
از کی‌روش ناراحتم

گروه ورزش| با اعلام لیست نفرات دعوت‌شده به تیم‌ملی فوتبال، خیلی‌ها انتظار داشتند نام میلاد فخرالدینی، مدافع تند و تیز آبی‌پوشان را نیز در بین مدعوین مشاهده کنند ولی کارلوس کی‌روش نظر دیگری داشت و از این بازیکن دعوت به عمل نیاورد. با این وجود فخرالدینی که همچنان امیدوارم به حضور در جام‌ملت‌های آسیاست، انتقاد تندی از کی‌روش انجام نمی‌دهد. فخرالدینی در گفت‌وگو با «شهروند» درباره نتایج ضعیف استقلال در 3بازی گذشته، عدم‌دعوتش به تیم‌ملی، بازی با ملوان و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.
* خیلی‌‎ها انتظار داشتند نام تو را در بین بازیکنان دعوت‌شده به تیم‌ملی ببینند اما این اتفاق رخ نداد.
خودم هم بسیار امیدوارم بودم در لیست تیم‌ملی حضور داشته باشم و واقعا دلیل این را که در لیست تیم‌ملی نیستم نمی‌دانم. انگیزه بسیار خوبی داشتم و می‌خواستم در اردوی پرتغال حضور داشته باشم. تلاش چشمگیری هم کرده بودم تا نظر کادرفنی تیم‌ملی را به خود جلب کنم اما موفق نبودم. با این حال اعتراضی ندارم و به نظر کی‌روش احترام می‌گذارم.
* از کی‌روش ناراحت نیستی؟
من تلاش زیادی کرده بودم که به تیم‌ملی برسم و وقتی به هدفم نرسیدم قطعا ناراحت هستم ولی ایرادی ندارد و تلاشم را بیشتر می‌کنم تا برای اردوهای بعدی در لیست تیم‌ملی قرار بگیرم. هنوز برای رفتن به استرالیا فرصت دارم.
* به نظرت نتایج اخیر استقلال چقدر در عدم‌دعوتت به تیم‌ملی تأثیرگذار بوده است؟
نمی‌توان چنین چیزی گفت چون از استقلال بازیکنان زیادی دعوت شده‌اند. پس مربیان تیم‌ملی بازی‌ها را دیده‌اند اما انگار چشمشان بازی مرا نگرفته است.
* در دوره‌های قبل بودند بازیکنانی مثل پژمان جمشیدی، جواد کاظمیان و... که در تیم‌ملی پشت مهدوی‌کیا ماندند. نگران نیستی این شرایط برای تو در رقابت با خسرو حیدری و اشکان دژاگه تکرار شود؟
در تیم‌ملی بازی کردن اصلا مهم نیست. همین که کنار تیم باشید، بااهمیت است. من اول باید نهایت تلاشم را بکنم تا بتوانم به اردوی تیم‌ملی برسم و بعد از آن برای حضور در ترکیب اصلی رقابت می‌کنم. قطعا خسرو حیدری و اشکان دژاگه و سایر بازیکنانی که در تیم‌ملی حضور دارند، همگی جزو بهترین‌های ایران هستند ولی کی‌روش در سال‌های گذشته نشان داده هر بازیکنی آماده‌تر باشد بازی می‌کند.
* یعنی روزی فیکس تیم‌ملی می‌شوی؟
به امید خدا همین‌طور می‌شود. من سن زیادی ندارم و با این‌که بازیکنان نامی مثل حیدری و دژاگه در تیم‌ملی هستند اما اگر خوب باشم به من هم بازی می‌رسد.
* شرایط استقلال بعد از 3 شکست متوالی چطور است؟
واقعیت این است که در بازی‌های اخیر تیم ما دچار بدشانسی شد. در هر 3بازی بسیار خوب کار کردیم اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم. از طرفی در هر بازی چند بازیکن اصلی تیم غایب بودند اما شک ندارم که به‌زودی به شرایط آرمانی برمی‌گردیم.
* این روزها شایعاتی درباره کم‌کاری برخی بازیکنان استقلال شنیده می‌شود. این موضوع صحت دارد؟
این شایعات واقعا خنده‌دار است. همه بازیکنان استقلال برای موفقیت تیمشان مردانه می‌جنگند و تلاش می‌کنند تا بتوانند به هدفی که دنبال می‌کنند، برسند. دوست ندارم درباره موضوعی که از پایه بی‌اساس است حرف بزنم.
* بازی با ملوان را چطور ارزیابی می‌کنی؟
ملوان تیم جوان و جنگنده‌ای است. آنها هم مثل ما در چند هفته اخیر نتیجه نگرفته‌اند. با توجه به این‌که مصدومان ما به این بازی رسیده‌اند با تمام قوا به مصاف ملوان خواهیم رفت تا سه امتیاز را کسب کنیم. از هواداران استقلال می‌خواهیم در بازی مقابل ملوان به ورزشگاه بیایند. ما الان نیاز به حمایت آنها داریم.


تعداد بازدید :  229