شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
حاشيه

کریمی به تمرین استقلال رفت
قلعه‌نوعی: چقدر چاق شده‌ای!
طبق وعده کادرفنی تیم ملی، مربیان این تیم شامل مارکار آقاجانیان، علی کریمی، نیکو و دستیار پرتغالی کی‌روش عصر روز گذشته به تمرین استقلال رفتند که برخورد کریمی با مربیان استقلال جالب توجه بود. وی ابتدا با شاهرخ بیانی خوش و بش گرمی داشت و پس از آن به سمت امیر قلعه‌نوعی رفت. سرمربی استقلال با دیدن علی کریمی به او خوشامد گفت و برایش آرزوی موفقیت کرد. قلعه‌نوعی و کریمی سپس به سمت نیمکت رفته و کنار هم نشستند و شروع به صحبت کردند. امیر قلعه‌نوعی به کریمی گفت که حالا که مربی شده‌ای ببین ما چه می‌کشیم. او عنوان کرد چقدر چاق شده‌ای و کریمی پاسخ داد: «بله، 13 کیلو چاق شده‌ام.»

مدیرعامل پرسپولیس انتخاب نشد
با این‌که قرار بود اعضای هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس دوشنبه‌شب جلسه‌ای را تشکیل داده و درباره انتخاب مدیرعامل به بحث و تبادل‌نظر بپردازند اما این جلسه لغو شد تا مدیرعامل جدید این باشگاه باز هم انتخاب نشود. مهدی خواجه‌وند، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره دلایل لغو جلسه هیأت‌مدیره می‌گوید: «به دلیل این‌که من به همراه آقایان سیاسی و منتقمی در مجلس جلسه‌ای برای واگذاری باشگاه پرسپولیس داشتیم با رسیدن به باشگاه در ترافیک سنگین ماندیم و به همین علت تصمیم گرفته شد جلسه هیأت‌مدیره به زمان دیگری موکول شود.

رقابت شکوری و دقیقی برای دکترا
در شرایطی که این روزها همه از حاشیه‌های و مسائل جانبی فوتبال ایران صحبت می‌کنند، بد نیست به یک اتفاق جالب در بین فوتبالیست‌ها اشاره کنیم. در بین فوتبالیست‌های قدیمی کشورمان تعداد انگشت‌شماری بودند که تا مقطع دکترا ادامه تحصیل دادند اما شاید کسی نداند در بین نسل امروز آنها نیز هستند نفراتی که در کنار فوتبال، به وضع تحصیلی خود نیز رسیدگی می‌کنند. نمونه‌های بارز این بازیکنان ابراهیم شکوری و سعید دقیقی هستند که اکنون مشغول ادامه تحصیل در مقطع دکترا هستند. آنها تا چندماه دیگر دکترای مدیریت خود را دریافت می‌کنند و به معدود فوتبالیست‌های دکتر ایران تبدیل می‌شوند.

حمایت عجیب مجیدی از قلعه نوعی
مصاحبه فرهاد مجیدی درباره سرمربیگری استقلال و این‌که گفته بود این تیم را قهرمان آسیا می‌کند، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد. این حرف‌ها باعث شد خیلی‌ها گمان کنند کاپیتان سابق استقلال برای جایگزینی امیر قلعه‌نوعی نقشه کشیده است. به همین خاطر مجیدی دیروز در صفحه اینستاگرامش متنی را در حمایت از امیر قلعه‌نوعی منتشر کرد تا شائبه‌ها را از بین ببرد: «شک ندارم که استقلال با درایت قلعه‌نوعی و بازیکنانش قهرمان خواهد شد. برای حمایت از تیم محبوبم و دیدار با بهترین هواداران دنیا، عصر پنجشنبه به استادیوم آزادی می‌روم. به امید پیروزی.»

ماجرای کفش‌های ‌250 دلاری ویسی
عادل فردوسي‌پور در برنامه دوشنبه‌شب 90 كفش‌هاي عبدالله ويسي را سوژه كرد و گفت كه اين كفش‌ها انگار براي او تنگ بوده است؛ همین حرف باعث شد سرمربی استقلال خوزستان پاسخ جالبی به مجری برنامه 90 بدهد. او می‌گوید: «کاملا مشخص بود که او از کفش‌های جدید من خوشش آمده ولی همانجا هم به او گفتم که شماره پای ما یکی نیست و کفش‌های من برای او کوچک می‌شود. فردوسی‌پور بداند کفش‌هایم مارکدار است و آنها را از دوبی به قیمت 250 دلار خریده‌ام.»


تعداد بازدید :  277