شماره ۳۹۴ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۹ مهر
صفحه را ببند
شبیخون پلیسی به 8 باند جاعل و قاچاقچی

8 باند جاعل و قاچاق مواد مخدر و دارو در عملیات‌های تخصصی پلیس 5 شهر کشور به آخر خط رسیدند.  در جدیدترین عملیات‌های پلیس، گروهی تحت پوشش شرکت‌های هرمی در سمنان با اجاره یک خانه مسکونی اقدام به کسب درآمد از شهروندان از راه‌های غیرقانونی بودند که در تحقيقات محسوس و نامحسوس پليس، محل فعاليت اين شركت هرمي شناسايي شد. در اين عمليات كه در ساعت خلوت بعدازظهر و زمان فعاليت اين شركت هرمي اجرا شد، هشت نفر از ليدرها و اعضاي فعال اين شركت دستگير شدند. به گفته رئیس پلیس سمنان گردش مالي اين شركت هرمي بالغ بر 300 ميليون ريال عنوان شده است.
دستگیری 87 قاچاقچی
در عملیات دیگری این بار در آذربایجان‌غربی از سوی پلیس 264 کيلو و 211 گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد که در نتیجه چهار باند متلاشي و 87 نفر قاچاقچي و توزيع‌کننده دستگير شدند.
کشف 5‌هزارکیلو   دارو
به گزارش مهر، اقدامات شبانه‌روزی ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي یزد بی‌نتیجه نبود و آنها توانستند فردی را که اقدام به واردات دارو، لوازم آرايشي و بهداشتي و انبار در منزل خود می‌کرد تعقیب و در فرصتی مناسب با عملیاتی ضربتی دستگیر کنند. از محل انبار خانگي وي 5‌هزار كيلو انواع دارو، لوازم آرايشي، بهداشتي و ملزومات پزشكي قاچاق و فاقد مجوز گمركي كشف شد که ارزش این كالاهای قاچاق بيش از 20میليارد ريال برآورد شده است.
باند جعل مدرک
پلیس کشور اعلام کرد که توانسته یک باند جعل اسناد و توزیع موادمخدر در فهرج را متلاشی کند. در بازرسي از محل اختفای اين متهمان، انواع مواد مخدر سنتي و چندين مدارك شناسايي و اسناد جعلي ازجمله كارت ملي كشف شده است. در بازجويي از اين افراد مشخص شد اين مدارك شناسايي جعلي براي اتباع بيگانه غيرمجاز كه قصد تردد و زندگي در استان‌هاي مركزي كشور را دارند تهیه و به قيمت بالايي به آنها واگذار مي‌شد.
قاچاق لوازم آشپزخانه
در دیگر عملیات پلیسی ماموران گلوگاه شهيد امامي شهررضا هنگام كنترل خودروهاي عبوري به يك كاميون بنز كه از شيراز به سمت تهران در حركت بود مشكوك شدند و آن را متوقف كردند. ماموران در بازرسی از این خودرو به تعداد زيادي ظروف آشپزخانه قاچاق برخورد کردند. با بررسي اسناد گمركي ارایه‌شده مشخص شد، پروانه گمركي جعلی بوده است.


تعداد بازدید :  106